Dojrzale kobiety

81. Data: 2008-11-27 13:47:43

Temat: Re: Dojrzale kobiety
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:18xed028ryg0x$.emla2hawt961.dlg@40tude.net...

> ...-seksuologów, w tym dziecięcych oraz nauczycieli, księży i kierowników
> chórów chłopięcych.
> Teraz już OK?
> :-PPP
tr

82. Data: 2008-11-27 23:50:08

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" napisał w wiadomości:
> pozdrawiam
> michał

Jaka mila niespodzianka :) Troche sie martwilam, ale Fly mnie
uspokoil... Pozdrawiam! :)

Dziękuję. Powiem tak: Ciebie nie było, to poszedłem sobie. Wracam,
patrzę - jesteś.

michał

83. Data: 2008-11-30 22:13:32

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "glob" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
h.googlegroups.com...
>Czterdziestoletnia brunetka-ale mam obrzydzenie do mezczyzn
>Co sadzicie o tej Pani psycholog,czy ona przypadkiem nie przelamuje
>pewnego tabu?

Nie wiem, czy dobrze to wszystko rozumiem, ale kojarzy mi sie tylko z
jednym:
jakims grubym nieprofesjonalizmem pani psycholog.
A poczytac mozna np. zaczynajac tu:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Przeciwprzeniesienie

84. Data: 2008-11-30 22:35:53

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Redart wrote:I dobrze ze ci sie kojarzy z brakiem profesjonalizmu,bo
powoli ta osóbka staje sie w pewnej mierze lekkomyslna.Kontaktuje sie
z mlodym,jest tu relacja wymienna.Ona daje mu doswiadczenie,On
sprowadza ja spowrotem w mlodosc,odmladza ja,daje jej pewien dar.

85. Data: 2008-12-01 18:13:02

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "glob" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
g.googlegroups.com...
> [...]
>z mlodym,jest tu relacja wymienna.Ona daje mu doswiadczenie,On
>sprowadza ja spowrotem w mlodosc,odmladza ja,daje jej pewien dar.

Nie do konca rozumiem.
Moje wrazenie jest takie: pani 'terapeutka' daje seks a nie daje
zwiazku, trwalej relacji miedzyludzkiej. Przedstawia seks jako
narzedzie oderwane od zwiazku. Wyobrazam sobie, ze mlodym
chlopakom to bardzo odpowiada, bo niezle wpasowuje sie
w ich fantazje - bardzo silny poped a jednoczesnie niedojrzalosc i
niezdolnosc
do brania odpowiedzialnosci za swoje zycie.
Ale jednoczesnie kladzie pani im pod nogi klode na drodze do
przyszlych dziewczyn, partnerek - które, statystycznie rzecz
biorac, beda mialy do seksu podejscie diametralnie inne.
Zwiazane. To moze byc potem dla takiego chlopaka trudne
do zaakceptowania.
Dodatkowo seks w mlodym wieku ma bardzo silne dzialanie
warunkujace. Nierzeczywiste fantazje, które Ci chlopacy spelnia
dzieki 'pani terapeutce' moga im potem w stanie wiecznego
niezaspokojenia ciazyc przez cale zycie. To bardziej jak wizyta
w domu publicznym. To tak w wielkim skrócie.

Wyobrazam sobie jakiestam mozliwosci takiej 'metody', no ale chyba
tylko w grupie specyficznych 'pacjentów', którzy nie moga 'normalnie',
wiec trzeba 'jakkolwiek'.

86. Data: 2008-12-01 19:06:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Radart-Odpowiedzialnosc,milosc,zwiazek,sa to wartosci dojrzalej
osoby.Ona chce jedynie mlodosci,swierzosci,stanu pierwotnego,tego co z
wiekiem wypieramy,wzamian za wartosci.Ona posiada wartosci które
nauczyla sie przez cale zycie,operuje nimi jak srodkami drugiej
kategorii i chce tych niedowartosci pierwszorzednych,które dawno
wyparla,zatracila.A mlodzi watpie aby ich wypaczyla,bo oni i tak
nabeda z wiekiem tych wartosci,zreszta nabywaja dzieki niej,Ona nadal
jest Dojrzala i wlasnie ta dojrzalosc jest wabikiem,oni jak
najszybciej chca dojrzec,jak dojrzeja straca zainteresowanie starszymi
paniami,a ona nimi.su podejscie diametralnie inne.
> [...]
>
> Wyobrazam sobie jakiestam mozliwosci takiej 'metody', no ale chyba
> tylko w grupie specyficznych 'pacjent?w', kt?rzy nie moga 'normalnie',

Ilu tak naprawdę jest w Polsce katolików?
[Wrocław] Gdzie terapia poznawczo-behawioralna?
Ściąganie - a miało być inaczej
a w anglii wydalają dzieciaki ze szkół
Maluchy chcą widzieć mamę - najnowsze odkrycie naukowe!