Dom małego dziecka! Masakra!!

1. Data: 2009-02-27 22:14:54

Temat: Re: Dom małego dziecka! Masakra!!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Feb 2009 23:10:14 -0000, Kama napisał(a):

> Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?
>
> Pozdrawiam
> Kama

Zamiast jątrzyć - zapytaj o to Policję, prokuratora.
Nie wierzę Ci ani na jotę.

2. Data: 2009-02-27 22:57:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Feb 2009 23:23:17 +0100, Flyer napisał(a):

> Ikselka; <rhm14z57x4vy$.53fpisc3qyiw.dlg@40tude.net> :

> Nienienie. Pewnie wszystko jest prawdziwe, tylko ... co tak naprawdę
> przeszkadza autorce - bicie dzieci, czy mycie podłóg i noszenie prania?
> ;>

Siostry zakonne. Gdyby to były panie świeckie, toby przeszkadzało tylko
pranie.

3. Data: 2009-02-27 22:57:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Feb 2009 23:19:34 -0000, Kama napisał(a):

> Nie musisz, ja też nie wierzyłam!

Zakładając, ze wszystko prawda: co chcesz zrobić, aby pomóc dzieciom?
Pisanie tutaj raczej się z tym grubo mija.

4. Data: 2009-02-27 22:58:47

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyciągnij tę sprawę na światło dzienne.
Jeśli dzieci mają ślady pobić, to obdukcja... itd.
Zgłoś sprawę na policję.

Ludzie w czarnych sukmanach to koszmarne kurwiszony.
Dobrze, ze masz okazję odkryć to co starannie skrywają.

--
CB

"Kama" <k...@o...pl> napisał(-a)
w wiadomości news:go9oc5$dsh$1@news.onet.pl:

5. Data: 2009-02-27 22:58:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Feb 2009 23:22:16 -0000, Kama napisał(a):

> To pierwsze najbardziej.
>
> czy mycie podłóg i noszenie prania?
>
> A na to znam stan prawny wiec nie trzeba się na tym rozwodzić.

Na bicie dzieci nie znasz "stanu prawnego"? - zrób coś konkretnego, dobrze
wiesz, co trzeba, a nie ględź tutaj. Ja bym już dawno była u prokuratora.

6. Data: 2009-02-27 23:01:16

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Kama pisze:
> Witajcie!!
>
> Sprawa jest delikatna. Pracuję od miesiąca w Domu Małego Dziecka.

napisz mi na prv w którym

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

7. Data: 2009-02-27 23:10:14

Temat: Dom małego dziecka! Masakra!!
Od: "Kama" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!!

Sprawa jest delikatna. Pracuję od miesiąca w Domu Małego Dziecka. Mam
podopiecznych od 3 - 6 roku życia. Dom prowadzony jest przez siostry
zakonne. Ale zapewniam, że niektórzy ludzie i siostry zakonne wcale nie są
tacy święci. Przejawy agresji wobec dzieci, czyli bicie po rękach, głowach,
po tyłku, szarpanie, słowne poniżanie, wymyślanie kar typu siedzenie w
zamkniętej ubikacji. Robienie z dzieci durniów w sensie, że nawet jeśli
zrobił coś dobrze to mu się da nagrodę, ale zaraz pod byle pretekstem jest
zabierana. Gdy podchodziłam do siostry w innym pomieszczeniu słyszałam w tym
momencie jak siostra uderzyła trzylatka, za to że nie mógł już zjeść chleba
(wyrzuciła go do kosza) i bał się siedzieć sam w jadalni. Wieczny krzyk po
dzieciach pracowników, lub bardzo fałszywy spokojny głos isostry zakonnej.
Jej dzieci się poprostu boją. Zresztą jedna dziewczynka o tym powiedziała.
Przekupywanie dzieci, żeby były i cicho tu i teraz i na wieki... Żeby tylko
znęcanie nie wyszło na jaw. Nie wiem jak mam radzić sobie z tymi dziećmi.
One są już uzależnione od bicia. Nie staną spokojnie gdy się nawet na nie
krzytknie. Mam dość tej pracy! Zaczęłam wątpić w swoje umiejętności
pedagogiczne. Dodatkowo jesteśmy zmuszani do wykonywania czynności
sprzątaczki, czyli szorowanie fug i mycie poidług w pomieszczeniach, w
kórych przebywamy, wycieranie kurzy, noszenia ciężkich koszy z praniem i
mycie naczyń po posiłkach.

8. Data: 2009-02-27 23:19:34

Od: "Kama" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2009-02-27 23:22:16

Od: "Kama" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2009-02-28 01:37:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kama napisał(a):
Wiesz, jej dzieci nie interesują,tylko kościół,więc nie zniechęcaj się
i nie bądź cicho w tej sprawie.

> Nie musisz, ja te� nie wierzy�am!

Re: Zapodajcie jakiś temat może ...
Re: Zapodajcie jakiś temat może ...