Dominacja w związku

61. Data: 2011-02-12 11:35:26

Temat: Re: Dominacja w związku
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Feb 2011 19:39:01 +0100, zdumiony napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
>
> Nie rozumiem, pochwalasz przykładanie pistoletu do głowy mówiąc że
> pozostawia wybór.

Jak to nie rozumiesz? Przecież to taki sam wybór, jak skok z 10 piętra w
ucieczce przed pożarem. Wybór jest.

62. Data: 2011-02-12 11:40:31

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to nie rozumiesz? Przecież to taki sam wybór, jak skok z 10 piętra w
> ucieczce przed pożarem. Wybór jest.

Gdy ktoś skoczy, można nazwać go samobójcą?
Ale co do wyboru to nie zawsze jest tak jak się wydaje:
http://www.youtube.com/watch?v=R1IgbZw4HCM
Tutaj trzeba po prostu przez 5 minut NIE zabić kotka za co otrzymuje się
nagrodę, a mimo to nie jest to takie łatwe

63. Data: 2011-02-12 14:29:47

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy prawdziwa sztuka nie jest ponadczasowa?
>
> --
> CB
>

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

Ba i jest,
oglądamy to przecież z przyjemnością.

Pytanie tylko, czy należy wszędzie szukać drugiego dna. Moim zdaniem w wielu
miejscach/ sytuacjach po prostu go nie ma.

Oczywiście możemy odnieść się do wszystkiego jak do "opowieści o pewnym
wzorcu", bo przecież jako ludzie wszędzie szukamy właśnie wzorców. Ale to
już nasz prywatny problem, co uznamy za bodziec i dlaczego.
Chodzi mi o to, że nie wszystkie przesłania mają charakter uniwersalny.
Dla mnie ta sztuka Szekspira jest po prostu komedią, natomiast Piotra
Zawodnego głęboko porusza - i to jest bardzo OK.

Mnie rusza coś innego.
Ale rozumiem, że z kolei nie wszyscy muszą podchodzić do tego z równym
entuzjazmem.

MK

64. Data: 2011-02-12 14:30:33

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy prawdziwa sztuka nie jest ponadczasowa?
>
> --
> CB
>

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

Zdumionego, a nie Piotra Z, wybaczcie.

MK

65. Data: 2011-02-12 16:47:29

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli "jestem za, a nawet przeciw".
Hmm... nieźle. ;)

--
CB

> Ba i jest,
> oglądamy to przecież z przyjemnością.
< [...]

66. Data: 2011-02-14 08:16:45

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli "jestem za, a nawet przeciw".
> [...]

Tak serio to każdy z nas jest chyba "za, a nawet przeciw", bo każdy widzi
jednak różne aspekty każdej sprawy.
Jednak na potrzeby tutejszych rozmów bardzo się polaryzujemy. Ale to juz
taki urok tutejszych (i nie tylko tutejszych) rozmów.

MK

DO S.
Zacznijmy oceniać po postawie.
No jakoś nie mogę się przekonać do bycia Polakiem, czyźby za duży wstyd?
Dlaczego krowy, a psy nie?
SZOŁ DLA CHARAKTERNYCH