Domowy Smalec

1. Data: 2001-09-20 14:45:15

Temat: Domowy Smalec
Od: "Julka z BT" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałam dzisiaj w sklepie "Smalec Babuni" :)
Jak coś takiego zrobić własnymi siłami?
Co dodać oprócz cebulki?
Julka z BT

1. Data: 2001-09-20 16:23:06

Temat: Re: Domowy Smalec
Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Julka z BT <j...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9od4fa$rau$...@n...tpi.pl...
> Widziałam dzisiaj w sklepie "Smalec Babuni" :)
> Jak coś takiego zrobić własnymi siłami?
> Co dodać oprócz cebulki?
> Julka z BT

moja mama w domku zawsze dodawala mase cebulki podsmazonej i skwarki ktore
zostawaly po wytopieniu sloninki i tyle
sol, pieprzyk i na kanapesie i mmmmmmmmmm popic goronca herbatka:)

pozdry Monika

1. Data: 2001-09-20 16:36:41

Temat: Odp: Domowy Smalec
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maua piegowata <m...@b...artcom.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9od557$2g9$...@n...tpi.pl...
> [...]
> zostawaly po wytopieniu sloninki i tyle
> sol, pieprzyk i na kanapesie i mmmmmmmmmm popic goronca herbatka:)

A znajomy dodaje jablka - polecam, bo naprawde przepyszne! K

1. Data: 2001-09-20 16:44:37

Od: "Jan" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna T. Nowak <k...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9od60e$9n1$...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-09-20 17:24:32

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiełbaska podsmażona, cebulka zeszklona - wrzucić jak ostygnie bo
wykipi!!!!!!!! Potem troszkę jabłka i mleko (odrobinę żeby miał biały
kolor). Zamiast kiełbaski można dodać mięsko zmielone wołowe. Ale wszelkie
dodatki PO PRZESTUDZENIU - krzyczę bo mi kiedyś wykipiał i same skwarki
zostały - pycha ale tata nie był zachwycony no i kuchnia do mycia:-)))
DominikaNM

1. Data: 2001-09-20 19:36:44

Od: "iza" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moja mama w domku zawsze dodawala mase cebulki podsmazonej i skwarki ktore
> zostawaly po wytopieniu sloninki i tyle
> sol, pieprzyk i na kanapesie i mmmmmmmmmm popic goronca herbatka:)

ja mieszam podgardle ze slonina...
Jak jest ladny kawalek podgardla to jest duzo mieska...a z niego ladne i
smaczne skwareczki :)))
potem wkladam do sloikow, zakrecam i odwracam do gory dnem..coby skwareczki
byly na gorze :)))
pyyyyycha

iza
GG 879972

1. Data: 2001-09-21 04:02:09

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>Co dodać oprócz cebulki?

Troszke jablek i majeranku
Dot

1. Data: 2001-09-21 05:32:30

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka z BT" <j...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
: Widziałam dzisiaj w sklepie "Smalec Babuni" :)
: Jak coś takiego zrobić własnymi siłami?
: Co dodać oprócz cebulki?
: Julka z BT

Czosnek! Ja do wszystkiego (oprocz ciasta ;o)) dodaje czosnek. Naprawde pycha!
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-09-21 12:17:23

Od: Mdana <m...@c...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Sep 2001, Julka z BT wrote:

> Jak coś takiego zrobić własnymi siłami?
> Co dodać oprócz cebulki?

Jabłka i ziółka - może być majeranek, tymianek.. co kto lubi ;-)

Mdana

1. Data: 2001-09-21 12:32:34

Od: "Beata" <b...@h...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja robie tak: sprawdzone - pyszotka:

1/2 kg swiezej sloninki
1 kostka smalcu ze sklepu (moze mnie zakrzyczycie ale ja tak wole - mozna
oczywiscie bez)
40 dkg boczku wedzonego
4 cebule
garsc majeranku
1 soczyste jablko
szczypta tymianku

slonine, boczek i cebule zmielic, wrzucic do garnka (jak ktos chce to niech
dorzuci te kostke smalcu ze sklepu tez:-)), wytapiac na wolnym ogniu. Jak
sie rozpusci wiekszosc skladnikow wrzucic majeranek, 2 pozostale cebulki (w
calosci) i jablko - mozna w calosci, ja kroje na kilka grubych kawalkow.
Smazyc na wolnym ogniu dopoki sie nie wytopia skwareczki (ja robie kolo 1
godziny). Wyciagnac jablka.
Jak lekko przestygnie przelewam razem z tymi dwoma cebulkami do naczynia w
ktorym to wszystka zastyga.

Szczegolnie polecam te cebulki:-)))

pozdrawiam i zycze smacznego;-)
Beata:-)