Dostęp do wyników badań

1. Data: 2005-11-21 12:21:00

Temat: Dostęp do wyników badań
Od: "JG" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o informacje: kto moze miec dostep do wynikow badan robionych w
szpitalu. Pacjentka miala koronarografie i stenty i chcialbym jako syn zapoznac
sie z "teczką" choroby. Czy j3est to mozliwe. Czy jakies przepisy reguluja
ustawowo taka rzecz?
Dzieki.
Jarek

2. Data: 2005-11-21 12:29:56

Temat: Re: Dostęp do wyników badań
Od: "Izabela " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JG <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
zapoznac

> sie z "teczką" choroby. Czy j3est to mozliwe. Czy jakies przepisy reguluja

Takie informacje powinny byc w wypisie ze szpitala (opis koro i angioplastyki)

3. Data: 2005-11-21 13:42:35

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Takie informacje powinny byc w wypisie ze szpitala (opis koro i angioplastyki)

Chodzi mi o wglad do calosci danych pacjenta i mozliwosc pokazania ich innemu
lekarzowi.

4. Data: 2005-11-21 16:50:43

Od: Cosa <mcosa@w_p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia , a był to 21 Nov 2005 13:21:00 +0100, "JG"
<s...@p...onet.pl> napisał coś takiego:

>Prosze o informacje: kto moze miec dostep do wynikow badan robionych w
>szpitalu.

Pacjent, przedstawiciel ustawowy, osoba wskazana przez pacjenta, organy i
podmioty upoważnione.Plus personel medyczny w zakresie wykonywanych
czynności diagnostycznych leczniczych i edukacyjnych.

>Pacjentka miala koronarografie i stenty i chcialbym jako syn zapoznac
>sie z "teczką" choroby. Czy j3est to mozliwe.

Jako syn - nie. Dokumentacja medyczna jest objęta tajemnicą lekarską.
Jako osoba upoważniona przez pacjenta - tak, za pośrednictwem lekarza
prowadzącego, na miejscu.

--
Cosa
"Pokolenia dziedziczyły pocałunek drogą tradcji ustnej"

Złamanie stawu skokowego
[gdzie] beta HCG we Wrocławiu?
krosty
Dziwne poparzenie