Dove nawilzajacy

1. Data: 2005-07-20 06:46:41

Temat: Dove nawilzajacy
Od: "dyp" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie wracam ze sklepu i na polkach zobaczylam ten kremik, w takich malych
okraglych opakowaniach, cos na ksztalt "niesmiertelnego" Nivea :)
Rzeczywiscie tak fajnie nawilza jak zachwalaja w reklamie? Jak z jego
wchlanianiem?

1. Data: 2005-07-20 07:55:18

Temat: Re: Dove nawilzajacy
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

dyp wrote:
> [...]
> malych okraglych opakowaniach, cos na ksztalt "niesmiertelnego" Nivea
> :) Rzeczywiscie tak fajnie nawilza jak zachwalaja w reklamie? Jak z

Mialam probke [bardzo wydajna swoja droga]. Na poczatku krem bardzo mi sie
spodobal. Smiesznie sie rozsmarowuje i wchlania bo ma konsustencje cos jak
kremy glicerynowe. Ale dwa ruchy reka i nie ma bialego sladu po nim na
twarzy. Ogolnie bardzo przyjemny, ale po 3 dniach korzystania jakies
wypryski zaczely sie pojawiac. Przestalam uzywac i zniknely, dlatego mimo ze
zrobil bardzo dobre wrazenie nie kupilam go. Zostalam dalej przy Nivea Soft.

Zazula

1. Data: 2005-07-20 12:24:49

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dyp <d...@w...pl> napisał(a):
> [...]
> okraglych opakowaniach, cos na ksztalt "niesmiertelnego" Nivea :)
> Rzeczywiscie tak fajnie nawilza jak zachwalaja w reklamie? Jak z jego

jest b. podobny do zwykłego kremu Nivea, wg mnie różni się tylko zapachem,
może minimalnie konsystencją i trochę składem. a poza tym, jest to taki sam
tłusty i gęsty krem, którego ja nie mogłabym używać do twarzy. no, ale
niektórzy podobno używają zwykłego Nivea przez całe życie i nawet zmarszczek
nie mają ;)

Fryzjer w Warszawie
Zabieg laserowy - twarz
perfumy z allegro? co myślicie? - poznań
lusterko powiekszajace
dzisiaj 3 rocznica grupy:)