Dr.Dietman2

1. Data: 2005-11-02 09:54:08

Temat: Dr.Dietman2
Od: murek <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fundacja "Jedz dobrze" zaprasza:

Program Dr.Dietman 2 podpowie Ci zdrowe posiłki, złożone z dań, które
lubisz. Dzięki niemu bez trudu ustalisz najwłaściwszą dla siebie dietę.
Odtąd zaczniesz odczuwać, że jedzenie daje Ci dużo zdrowia i coraz
więcej przyjemności.

Przekonasz się też, że dzięki bilansowaniu posiłków łatwo przyjdzie Ci
zrezygnować ze złych przyzwyczajeń żywieniowych i szybko zamienisz je na
korzystniejsze. Dr.Dietman to bardzo dobry sposób na kłopoty osób ze
skłonnością do tycia. Pozwala skutecznie odzyskać, a także utrzymać
prawidłową wagę.

Na etapie wprowadzania do programu ostatnich poprawek oraz
optymalizowania programu udostępniamy go nieodpłatnie wszystkim, którzy
zechcą podzielić się z nami swoimi uwagami.
Przyczyńcie się do tego, aby Dr.Dietman 2 był jak najlepszy.

www.jedzdobrze.pl

pzdr
murek

2. Data: 2005-11-03 04:50:17

Temat: Re: Dr.Dietman2
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

--
pozdro
ape

3. Data: 2005-11-03 18:22:47

Od: murek <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

ape wrote:

> [...]

a dlaczego tak myślisz???

my nie czerpiemy z tego żadnego zysku.
zyskuja osoby, które ściągną i będą za darmo korzystać z programu (za
który wkrótce będzie trzeba płacić).

te osoby, które ściągną sobie teraz program, mają licencję na jego
nieodpłatne użytkowanie przez 12 miesięcy.

pzdr
murek

www.jedzdobrze.pl

4. Data: 2005-11-03 23:00:38

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> który wkrótce będzie trzeba płacić).
>
> te osoby, które ściągną sobie teraz program, mają licencję na jego
> nieodpłatne użytkowanie przez 12 miesięcy.

no i co z tego?
spam, chocby byl ideowy, jest spamem i nic na to nie poradzisz :(
temat wrzuc sobie na jakies ogloszenia i bedzie oki

--
pozdro
ape

5. Data: 2005-11-04 18:59:56

Od: murek <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

ape wrote:

> spam, chocby byl ideowy, jest spamem i nic na to nie poradzisz :(

z tego co wiem to:

"
spam polega na wysłaniu pewnego tekstu - najczęściej mającego charakter
reklamowy - do wszystkich (lub znacznej części) dostępnych dla nadawcy
grup Usenetowych.
"

a ja wysłałem ten tekst na p.s.medycyna i p.m.dieta - czyli na grupy,
które powinny poznać program Dr.Dietman2 - bo służy on prawidłowemu
odżywianiu i zdrowiu... ot co..

i nie jestem do końca przekonany, czy ten tekst miał charater reklamowy
- raczej informacyjny...

jakoś nie mogę poczuć się winny :)

pzdr
murek
www.jedzdobrze.pl

definicja za: http://www.wsp.krakow.pl/papers/use&spam.html

6. Data: 2005-11-06 23:10:31

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odżywianiu i zdrowiu... ot co..
>
> i nie jestem do końca przekonany, czy ten tekst miał charater

a pomyslales co sie stanie gdy kazdy z nas wysle na grupe cos , o czyms
pragnie ja poinformowac?
... dieta cambridge, witaminki amway, dr dietman, herbalife?
poza tym o tym programie z uporem maniaka piszesz po raz kolejny przy
roznych okazjach, wiec wszyscy juz go znaja.
w takim przypadku mysle, ze zakladanie nowego watku jest co najmniej
naduzyciem

--
pozdro
ape

7. Data: 2005-11-07 19:26:10

Od: murek <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

ape wrote:
> a pomyslales co sie stanie gdy kazdy z nas wysle na grupe cos , o czyms
> pragnie ja poinformowac?

myślę, że jest to jeden z celów istnienia grup - dzielenie się
informacjami... :)

> poza tym o tym programie z uporem maniaka piszesz po raz kolejny przy
> roznych okazjach, wiec wszyscy juz go znaja.

a widzisz... znaczy że jeszcze nie zbyt dobrze o tym poinformowałem...
:) bo ten program jest dostępny do kilku dni... poprzedni to był
Dr.Dietman, a teraz jest Dr.Dietman2! :)
program o wiele lepszy od poprzednika...

pzdr
murek

8. Data: 2005-11-07 20:07:56

Temat: Re:
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> myślę, że jest to jeden z celów istnienia grup - dzielenie się
> informacjami... :)
<cut>

mysle, ze najwazniejszym celem grupy jest dyskusja, a nie robienie z
niej tablicy ogloszen

--
pozdro
ape