Dramatically Different Moisturizing Gel

1. Data: 2004-08-14 20:07:55

Temat: Dramatically Different Moisturizing Gel
Od: "Ola" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie wypatrzyłam na stronie Klinika nowy produkt -
Dramatically Different Moisturizing Gel - jest to coś w stylu
DDML-a, ale jest nietłuste i przeznaczone dla cer mieszanych
i tłustych. Wygląda na coś czym warto się zainteresować,
na makeupalley.com ma same dobre recenzje.
Ponieważ trochę się na niego napaliłam, mam pytanie:
nie wiecie może ile czasu upływa zanim klinikowskie
nowości docierają do Polski? Ten żel w Ameryce pojawił
się około miesiąca temu.

--
Ola

1. Data: 2004-08-14 20:25:56

Temat: Re: Dramatically Different Moisturizing Gel
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 14 Aug 2004 22:07:55 +0200, in pl.rec.uroda "Ola"
<o...@o...pl> wrote in <cflres$8b2$1@news.onet.pl>:

>Właśnie wypatrzyłam na stronie Klinika nowy produkt -
>Dramatically Different Moisturizing Gel - jest to coś w stylu
>DDML-a, ale jest nietłuste i przeznaczone dla cer mieszanych
>i tłustych.

moim zdaniem, DDML też dobrze współpracuje z cerą tłustą.

>Ponieważ trochę się na niego napaliłam, mam pytanie:
>nie wiecie może ile czasu upływa zanim klinikowskie
>nowości docierają do Polski? Ten żel w Ameryce pojawił
>się około miesiąca temu.

to powinien już być albo pojawić się niedługo.

a., co z żeli ostatnio ma Hydrain2 Dermedika i nachwalić się nie może

1. Data: 2004-08-15 16:17:18

Od: "Ola" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
> moim zdaniem, DDML też dobrze współpracuje z cerą tłustą.

DDML zawiera olej mineralny, który może blokować pory, dlatego
tłusta cera z reguły ciężko go znosi.

> a., co z żeli ostatnio ma Hydrain2 Dermedika i nachwalić się nie może

Firma Dermedic to w ogóle rewelacja! Ja polecam krem na trądzik
Acne Expert - nie dość że pięknie pachnie i rzeczywiście likwiduje
wypryski, to jeszcze fajnie nawilża.

--
Ola

1. Data: 2004-08-15 17:54:49

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 15 Aug 2004 18:17:18 +0200, in pl.rec.uroda "Ola"
<o...@o...pl> wrote in <cfo2ai$1hs$1@news.onet.pl>:

>DDML zawiera olej mineralny, który może blokować pory, dlatego
>tłusta cera z reguły ciężko go znosi.

moja kwiczała ze szczęścia. serio, najlepszy krem na po nartach, jaki
znam. w ogóle, na wszystko pomaga:)

>Firma Dermedic to w ogóle rewelacja! Ja polecam krem na trądzik
>Acne Expert - nie dość że pięknie pachnie i rzeczywiście likwiduje
>wypryski, to jeszcze fajnie nawilża.

o, proszę. mam jeszcze krem pod oczy, krem wyszczuplający i krem do
stóp, też są niczego sobie.

an.

1. Data: 2004-08-15 18:27:02

Od: "Go Go Yubari" <x...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> DDML zawiera olej mineralny, który może blokować pory, dlatego
> tłusta cera z reguły ciężko go znosi.

Moja mieszana z tendencja do tlustej go uwielbia, a i pory sie nie buntuja.
Bez wahania moge stwierdzic, ze to moj ulubiony nawilzacz i chyba nic go w
najblizszym czasie nie zastapi.

---

1. Data: 2004-08-18 21:31:55

Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> DDML zawiera olej mineralny, który może blokować pory, dlatego
> tłusta cera z reguły ciężko go znosi.

w 100% musze potwierdzic, po trzecim uzyciu mialam tak totalnie zatluszczona
cere i pozapychane pory na obu polikach ze wygladalo to jak
wysypka...koszmar
zreszta te 3 kroki to byl dla mnie totalny niewypal...

pozdrawiam,
Vika

1. Data: 2004-08-19 09:02:39

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> o, proszę. mam jeszcze krem pod oczy, krem wyszczuplający i krem do
> stóp, też są niczego sobie.

Dziewczyny, z tym Dermedickiem, to sobie "jaj" nie robicie???Tak sie pytam,
bo po dezodorancie który okazał się totalna klapa, jestem jakoś mocno
zrażona:-(i nie wem dlaczego, ale jakoś tak intuicyjnie firma wyglada mi
lipnie

Gosia

1. Data: 2004-08-19 16:37:08

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Aug 2004 11:02:39 +0200, in pl.rec.uroda "Gosia Plitnik"

> [...]
>bo po dezodorancie który okazał się totalna klapa, jestem jakoś mocno
>zrażona:-(i nie wem dlaczego, ale jakoś tak intuicyjnie firma wyglada mi

moim zdaniem, to dobra firma. mam żel Hydrain, krem pod oczy Hydrain,
krep do stóp Anti Persp G i krem do ciała Lipidio End i wszystkie mi
bardzo odpowiadają. nawiasem mówiąc, to ten sam koncern, co Miraculum
i Kolastyna.

an.

1. Data: 2004-08-19 18:53:28

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> krep do stóp Anti Persp G i krem do ciała Lipidio End i wszystkie mi
> bardzo odpowiadają. nawiasem mówiąc, to ten sam koncern, co Miraculum

A, ten żel do stóp jaki ma zapach?

Gosia

1. Data: 2004-08-19 19:36:10

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Aug 2004 20:53:28 +0200, in pl.rec.uroda "Gosia Plitnik"

>A, ten żel do stóp jaki ma zapach?

krem do stóp, nie żel. nijaki, on w zasadzie nie pachnie.

an.

gąbki Calypso - ktoś zna?
jakich kosmetykow powinna uzywać 19latka?
Jestem ładny!
jakich kosmetykow powinna uzywać 19latka?
kontrowersyjna sprawa z utwardzaczami do paznokci - dlugie