Drętwiejący palec u nogi

1. Data: 2004-07-20 18:33:13

Temat: Drętwiejący palec u nogi
Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie

od jakiegoś czasu czuje przez cały czas że mój duży palec u nogi jest
częściowo zdrętwiały , nie mam w nim pełnego czucia i w zwiazku z tym
odczuwama ciagle mrowienie i dyskomfort, tylko dlaczego tak jest ?
Jestem osobą młodą , nie mam problemów z kązeniem , ani nie doznałam żadnej
kontuzji (przynajmniej sobie nie przypominam), czy to moze być jakieś
niedokrwienie?
Do jakiego lekarza z tym iść -ortopedy czy chirurga?

z góry dziękuje i pozdr
Magda

2. Data: 2004-07-21 08:33:22

Temat: Re: Drętwiejący palec u nogi
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Meg" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niedokrwienie?
> Do jakiego lekarza z tym iść -ortopedy czy chirurga?

Moze masz halluksy i stad ucisk?

Iwona

3. Data: 2004-07-21 09:07:26

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze masz halluksy i stad ucisk?

nie nie mam halluksów

pozdr Magda

4. Data: 2004-07-21 11:19:03

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie nie mam halluksów

Zauwazylas zmiane w kolorze palca, paznokcia?

Iwona

5. Data: 2004-07-21 11:22:23

Od: "Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Napisz, czy ten palec jest cały czas zdrętwiały, czy występują nagłe momenty
drętwienia ? Czy występuję przy tym ból i inne dolegliwości ?

Marta
(gg:3571564)

6. Data: 2004-07-21 11:24:36

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zauwazylas zmiane w kolorze palca, paznokcia?
>
> Iwona

nie , niczym sie nie różni od pozostałych , sprawdziłam też czy paznokiec
nie wrasta ale nie , i kurcze to sie nasila, jak ugniatam poduszczeke to
normalnie jakby był mi obcy

jaki lekarz sie tym zajmie?

pozdr Magda

7. Data: 2004-07-21 11:43:53

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jaki lekarz sie tym zajmie?

Chirurg albo ortopeda, ale i tak skierowanie od lek. pierwszego kontaktu
bedzie potrzebne, wiec sie dowiesz.

Iwona

8. Data: 2004-07-21 12:18:35

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj!
> Napisz, czy ten palec jest cały czas zdrętwiały, czy występują nagłe
> momenty drętwienia ? Czy występuję przy tym ból i inne dolegliwości ?

cały czas jest zdrętwiały , momentami przechodzą mi przez niego jekies
ukłucia (igły)i prowokuje mnie to do krecenia stopą -strasznie denerwuje , i
mam wrażenie że promieniuje to na inne palce momentami

pozdr Magda

CITROSEPT na trądzik?
anoreksja u mężczyzn
jakie leczenie