Drętwienie ręki podczas snu - normalne?

11. Data: 2005-05-05 18:29:04

Temat: Re: Drętwienie ręki podczas snu - normalne?
Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też to mam. Widać to całkiem popularne, ale na pewno nie normalne.
Zaczęło się w młodości. Przytrafia się kilka razy w miesiącu/tygodniu a potem
ustępuje na kilka lat. Potem znów wraca itd.

Ktoś napisał, żeby łykać magnez. To nie pomaga . Czasem łykam i nie widzę
związku.
Może ten kręgosłup szyjny? Faktycznie przytrafia się to częściej w miesiącach
jesienno - zimowych, kiedy się mniej ruszam.
Może temperatura? Może też , ale chyba nie tylko.
Może ma to związek z krążeniem obwodowym?

Zresztą moja ręka nie jest zimna, ale tracę w niej czucie. Zdrowa ręka,
napotyka coś obcego, jak kawałek drewna, ale ciepłego: ta zdrowa ręka jest
jakby zaskoczona, że w tym miejscu spotkała tę drugą, bo tej drugiej nie czuję.
Faktycznie przechodzi dość szybko po obudzeniu.

Nie wiem do jakiego lekarza się udać? Sama chciała bym wiedzieć.
A nawet jak trafię do specjality, to czy pomoże?

ALE NORMALNE TO TO NIE JEST

12. Data: 2005-05-05 18:42:24

Od: "ande" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> potem
> ustępuje na kilka lat. Potem znów wraca itd.
Trzeba zrobić rentgen kręgosłupa szyjnego, a zanim zrobisz to zmień
poduszkę. Jeśli śpisz na wysokiej, to zacznij używać płaskiej. I ćwiczenia
na kregosłup szyjny. Być może można je znaleźć w googlach. Mnie zdecydowanie
pomogło. Poduszka jest bardzo ważna .

Jak wywołać jakąś nie groźną chorobę?
objawy fizyczne a fizykalne
krzesło tzw. klękosiad - prośba o opinie
jak odchudzić wielki tyłek i tęgie uda?
Endoproteza-jak przyspieszyc termin operacji?