Dretwienie skory ?

1. Data: 2000-03-21 10:00:31

Temat: Dretwienie skory ?
Od: Robert Kamiński <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam taki problem - dretwieje czy inaczej cierpnie mi skora,
czasami fragment konczyny - w pozycjach statycznych, noga
na nodze, rece splecione pod glowa, ale rowniez np skora na
nodze pod wplywem ucisku (we snie - lezenie na boku). Lekarz
stwierdzil, ze poniewaz jestem wysoki i szczuply moge miec
tego rodzaju problemy "naczyniowe".
Czy jest na to jakas rada oprocz ciaglych zmian pozycji ?

Pozdrowienia
Sceptyk

2. Data: 2000-03-22 14:51:29

Temat: Re: Dretwienie skory ?
Od: a...@a...com (Andkomor) szukaj wiadomości tego autora

>Mam taki problem - dretwieje czy inaczej cierpnie mi skora,
>czasami fragment konczyny - w pozycjach statycznych, noga

Sprawdz czy nie masz cukrzycy? Uszkadza ona nerwy czesto na ludzie nogi.
Oczywiscie moze byc tysiac innych powodow.
Andrzej

Afthy Sattona
Szukam adresu stowarzyszenia chorych na Stwardnienie rozsiane w Łodzi
Szukam dobrego psychoanalityka w Łodzi
rozyczka
Nolicin