Drób ogrodowy

1. Data: 2006-04-23 21:58:30

Temat: Drób ogrodowy
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podjąłem dziś decyzję o ponownym rozpoczęciu hodowli przepiórek
japońskich w ogrodzie.
Moja osiemnasoletnia kotka syjamska Balbina je tylko żółtka z jajek
przepiórczych i to ją jeszcze trzyma przy życiu.Jajka są kupowane,
teraz będziemy sami sobie znosić, bo umiemy.
Pozdrawiamy.Mirzan

2. Data: 2006-04-24 08:09:13

Temat: Re: Drób ogrodowy
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przepiórczych i to ją jeszcze trzyma przy życiu.Jajka są kupowane,
> teraz będziemy sami sobie znosić, bo umiemy.

To się nazywa opieka nad zwierzętami ! :-)
a jaka jest średnia długość życia takich kotek?
Przy okazji mam pytanie, w Twojej ofercie roslinek
wyczytałam, że sprzedaży na miejscu nie prowadzisz :-(
mam nadzieję, że z drobnymi wyjątkami? :-)
18- 19 maja, będę przejeżdżała przez Lubin :-))
pozdrawiam, Bogda

3. Data: 2006-04-24 11:20:32

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 18- 19 maja, będę przejeżdżała przez Lubin :-))
> pozdrawiam, Bogda

Zapraszam, przed przyjazdem zadzwoń, bo bez instrukcji nie da się
mnie znaleźć.076 8424093
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2006-04-24 12:27:24

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapraszam, przed przyjazdem zadzwoń, bo bez instrukcji nie da się
> mnie znaleźć.076 8424093

Z instrukcją też się niektórym nie udaje ;-)

P.S.
Nie było stewartii. Były klony i pruszniki.

Z pozdrowieniami, Maria

5. Data: 2006-04-24 16:42:54

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapraszam, przed przyjazdem zadzwoń, bo bez instrukcji nie da się
> mnie znaleźć.076 8424093
> Pozdrawiam.Mirzan

Bardzo dziekuję, przed wyjazdem zadzwonię, na pewno :-)
pozdrawiam, Bogda

zaanektowanie skalniaka
Kosiarka na wertepy
Allegro-kremowy Dracunculus