"Drobna, urocza wpadka"...

81. Data: 2011-05-29 17:08:11

Temat: Re: "Drobna, urocza wpadka"...
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message news:irttqo$47p$1@news.onet.pl...

> No ba! Przecież i o tym było.

ze tez nie widzialam ;)))

i.

82. Data: 2011-05-29 17:09:34

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> ze tez nie widzialam ;)))

Tego to nawet ja nie widziałam ;)

--

Paulinka

83. Data: 2011-05-29 17:16:29

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Wcale a wcale:
> http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wpadka-na-wpa
dce-co-prezydenci-USA-wiedza-o-Polsce,wid,13449097,k
omentarz.html?ticaid=1c642

Clinton sie zachowal niedyplomatycznie! coz to za wznoszenie rak do gory.
Sztywno kolo
tulowia powinny lezec, i bez przerwracania oczami, co wiecej- wzywac i
lekkomyslnie
imie Najwyzszego- a fuj. Lasso zza psaka mu wystaje.....

> Bush się kompromitował raz po raz, OIDP. A tego akurat nie pamiętam:
> http://deser.pl/deser/1,111858,9683331,To_dopiero_by
lo_faux_pas__Jak_prezydent_USA_zwymiotowal.html
> ;)

tutaj to sie juz czepiasz. Orgaznim mu odmowil posluszenstwa. Nic zlego
chlopina
nie zrobil, Ukladu przywspolczulnego nie opanujesz chocbys chcial....

> Bo biali już dawno z drzew pozłazili, nie to co murzyn:
> http://patrz.pl/filmy/zielonym-do-gory

lol

i.

84. Data: 2011-05-29 17:59:51

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 May 2011 16:25:06 -0500, Iwon(K)a napisał(a):

> "Fragile" <s...@o...pl> wrote in message

> i wszystko zalezy od interpretacji.

Nie do konca. Nie w tym przypadku. I jesli o interpretacji mowa, to od
odpowiedniej interpretacji. W dyplomacji od slowa "odpowiedni" nie ucieknie
sie.
Pamietac nalezy tez, ze zdjecia sa tylko wyrywkami z konkretnych sytuacji,
i nie zawsze oddaja rzeczywisty obraz zachowania czy tez mimiki np.
polityka. Z drugiej strony jednak one istnieja, i przedostaja sie do
mediow. Dlatego tez osoba publiczna powinna miec tego swiadomosc, i w
sytuacjach oficjalnych panowac np. nad przesadnym wyrazaniem emocji za
pomoca min, gestow itp, itd. Nie pije tu konkretnie do Obamy. Pisze
ogolnie. Zreszta mysle, ze sie ze mna zgodzasz.

> nie mysl wiec, jesli Cie to stresuje.

Uwielbiam myslec :)
No to jaka bylaby niestosowna?

> a potem zaczelas milczec. Gdybys mogla konkretniej byloby milo.

Co to znaczy "konkretniej" wg. Ciebie? Nazwiska chcesz? Stanowiska,
adresy? Takich informacji tu nie podam, i nie interesuje mnie, czy uznasz
mnie wowczas za mniej czy bardziej wiarygodna. A nie wierz mi :) Tym
lepiej :)
Ponownie zapytam wiec - c o j e s z c z e i c o k o n k r e t n i e
c h c e s z w i e d z i e c?

> czy moglabys mi wskazac, gdzie zachowuje sie niekulturalnie i wale kijem?

> dyplomacja juz sie skonczyla??? ;)

Nie rozumiem. Wmawialas mi milczenie, ktore nie mialo miejsca, wiec
zwrocilam Ci uwage, bys nie krecila. Czy gdzies bylam niegrzeczna?

> """.Szczegoly, jesli pozwolisz, dyplomatycznie pomine milczeniem.""- Twoje
> slowa.
> Wiec doprecyzuj czy zajmujesz sie protokolem

Nie, nie zajmuje sie protokolem - nie szkole innych z zakresu protokolu.
Natomiast stosuje sie do protokolu w sytuacjach, ktore tego wymagaja.

> czy tylko po prostu zaslyszlas.

Nie, nie zaslyszalam. Jestem corka dyplomaty, wiec sporo "wynioslam" z
domu. Zycie na placowkach nie jest mi obce. Informacje "przyswoilam" w
swiecie dyplomacji, zapoznajac sie z protokolem. Kurs z Protokolu
Dyplomatycznego rowniez mam za soba. Stare dzieje. Kontakt ze swiatem
dyplomacji mam jednak caly czas.

Pozdrawiam,
M.

85. Data: 2011-05-29 18:10:15

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-29 18:56, medea pisze:

dce-co-prezydenci-USA-wiedza-o-Polsce,wid,13449097,k
omentarz.html?ticaid=1c642

lo_faux_pas__Jak_prezydent_USA_zwymiotowal.html

> Jak zwykle nieoceniona jesteś w linkowaniu. Mnie się nie chce szperać.

Gafy Busha doczekały się nawet osobnej nazwy - "buszyzmy":

http://pl.wikipedia.org/wiki/Buszyzm

Stalker

86. Data: 2011-05-29 18:27:58

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie do konca. Nie w tym przypadku. I jesli o interpretacji mowa, to od
> odpowiedniej interpretacji. W dyplomacji od slowa "odpowiedni" nie
> ucieknie
> sie.

sztywnych ram nie ma. Sa pewne zasady, jednak to nie matematyka.

> [...]
> pomoca min, gestow itp, itd. Nie pije tu konkretnie do Obamy. Pisze
> ogolnie. Zreszta mysle, ze sie ze mna zgodzasz.

jasne. Tyle tylko, ze na podstwie tych "min" wiele tu padlo slow
podsumowujacych.

.>>

> Uwielbiam myslec :)

i sie bac - lol

> No to jaka bylaby niestosowna?

nie jestem czlowiekiem malostkowym, Obamowa mina nie byla dla mnie wpadkowa.
---- Dlubanie w nosie ;)

> [...]
> lepiej :)
> Ponownie zapytam wiec - c o j e s z c z e i c o k o n k r e t n i e

zaskakujesz mnie. Niby tak znasz etykiete, zachowanie a nie potrafisz
wydobyc z siebie
neutralnej acz konkretnej informacji= np pracuje w ministerstwie spraw
zagranicznych, zajmuje sie
protokolem. Czy - jestem tlumaczem na placowce dyplomatycznej, i sama tez
musze sie
stosowac do etykiety, z ktora wczesniej kazano mi sie zapoznac.
Wiesz stale kontakty z politykami ma tez kierowca limuzyny, odzwierny, czy
sprzataczka.
Takze sie jakos okresl- nie musza byc nazwiska. Nie wiem, podobno lubisz
myslec, wiec
wymysl cos neutralnego a jednak nie naruszajacego prywatnosc Twojej czy tez
osob trzecich.
Siakos mi sie zdawalo, ze nie moze to byc az takie trudne....

> Nie rozumiem. Wmawialas mi milczenie, ktore nie mialo miejsca, wiec
> zwrocilam Ci uwage, bys nie krecila. Czy gdzies bylam niegrzeczna?

czy pominiecie mojego pytania byl z gatunkow dyplomatycznych??

co do Twojego pytania- uwazasz, ze _ten_ sposob zwrocenia mi uwagi jest
grzeczny??
najwyrazniej tak.

> Nie, nie zajmuje sie protokolem - nie szkole innych z zakresu protokolu.
> Natomiast stosuje sie do protokolu w sytuacjach, ktore tego wymagaja.

czyli zapoznalas sie z nim kiedys?

> [...]
> swiecie dyplomacji, zapoznajac sie z protokolem. Kurs z Protokolu
> Dyplomatycznego rowniez mam za soba. Stare dzieje. Kontakt ze swiatem

uff wreszcie potrafilas powiedziec cos konkretnego a jednak nautralnego.
Dzieki wielkie. Po kilku dobrych postach wydusilas z siebie jakis konkret.

I.

87. Data: 2011-05-29 18:32:29

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-29 20:27, Iwon(K)a pisze:

> uff wreszcie potrafilas powiedziec cos konkretnego a jednak nautralnego.
> Dzieki wielkie. Po kilku dobrych postach wydusilas z siebie jakis
> konkret.

Dyplomacja w końcu. Tego wymagał protokół. ;)

Ewa, protokolantka

88. Data: 2011-05-29 18:37:28

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości grup

W dniu 2011-05-29 18:56, medea pisze:

> Jak zwykle nieoceniona jesteś w linkowaniu. Mnie się nie chce szperać.

Od kilku dni pełno tego w necie, z okazji wizyty :)

I naprawdę nie dostrzegasz różnicy pomiędzy wpadkami GW Busha a brakiem
ogłady dyplomatycznej Obamy?
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

89. Data: 2011-05-29 18:37:48

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message news:iru3fn$mqs$1@news.onet.pl...

> Dyplomacja w końcu. Tego wymagał protokół. ;)

nawyrazniej- przemilczec co poniektore pytania, przywolac zdania wyrwane
z kontekstu, poudawac ze sie w sumie nie wie o co chodzi, strzelic lekkiej
wagi zarzut,
potem poudawac ofiare, wszystko to z nie za szerokim usmiechem.

> Ewa, protokolantka

lol

90. Data: 2011-05-29 18:38:22

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
> Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości grup

> Od kilku dni pełno tego w necie, z okazji wizyty :)

> I naprawdę nie dostrzegasz różnicy pomiędzy wpadkami GW Busha a brakiem
> ogłady dyplomatycznej Obamy?

Bush byl dopiero nieogladzony.....

i.

Majster od tapet.