Duszenie sie!

1. Data: 2002-01-07 13:41:01

Temat: Duszenie sie!
Od: "free" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moja zona (28lat) ma jakieś dziwne problemy!
Zdaża sie jej straszna duszność, która trwa ok ~1min i w czasie jej trwania
nie jest w stanie nabrać powietrza, charczy w tym czasie tak jak by coś jej
sie w gardle zaciskało.
Jest to bardzie duszność napadowa, nie jest astmatyczką.
Może coś gdzieś wpada tylko nie tam gdzie trzeba, ostatnio jakimś wręcz
kawaleczkiem (okruszkiem) ciasta, i tak sie stało, człowiek wtedy nieco
panikuje ale co robić?
Moze jakieś spostrzeżenia macie, przyczyny??? moze komuś tez to sie
przydarza? jak sie bronić, przygotować, lekarz?

Pozdrawiam
Zbychu