Dwie imprezy pod rzad

1. Data: 1999-12-22 17:58:21

Temat: Dwie imprezy pod rzad
Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawa wygląda tak: będę urządzała urodziny na dwie raty: najpierw luźna
impreza dla znajomych z zimnym bufetem, następnego dnia obiad dla rodziny.

Tak więc: co proponujecie jako ten obiad - powinien być możliwy do
przyrządzenia wcześniej i podgrzania w dniu konsumpcji (myślę o niedawno tu
proponowanym kurczaku w winie) ale może cos jeszcze?

No i macie jakieś propozycje co do zimnego bufetu? Trochę rzeczy rozważam,
ale im więcej do wyboru tym lepiej :).

Z góry dzięki

Jo'Asia

--
Joanna Słupek http://rassun.art.pl
~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 1999-12-23 11:38:44

Temat: Re: Dwie imprezy pod rzad
Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Krzyzaniak napisala:

> (...)
> indykową - ugotowane i ostudzone piersi pokrojone w kostkę,
> ananas, kukurydza, ziemniaki (lub ryż), majonez.

Mnie do drobiowych salatek najlepiej pasuje slodko-kwasny sos wuja Bena.
A drob kupuje juz upieczony i tym sposobem wychodzi blyskawiczna salatka
dla leniuchow - tylko ryz trzeba ugotowac ;-)

Krycha

1. Data: 1999-12-23 12:11:08

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@f...cgs.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Dec 1999, Krystyna Chiger wrote:

> Mnie do drobiowych salatek najlepiej pasuje slodko-kwasny sos wuja Bena.
> A drob kupuje juz upieczony i tym sposobem wychodzi blyskawiczna salatka
> dla leniuchow - tylko ryz trzeba ugotowac ;-)

Ja Ąkl Bęsa jadam raczej nie ciepło. Idealne danie, kiedy się
wraca z pracy o 20, a trzeba coś zjeść.

Zuzanka
--
Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak ..... z...@v...com.pl