Dwie osoby i alkohol.

1. Data: 2003-03-08 14:39:58

Temat: Dwie osoby i alkohol.
Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy u dwóch osób tej samej płci - w tym przypadku kobiet - alkohol może mieć
różny wpływ na organizm? Popijam piwo od kilku lat, zaczynam się
zastanawiać, czy np. nie mam uszkodzonego mózgu... Moja koleżanka jest
starsza o 6 lat, a także po piwo sięgnęła w wieku ok. 16 lat. Różnica polega
na tym, że po pierwsze Ona nie jest hipochondryczką ;), a po drugie nie ma
takiego przymusu sięgania po alkohol, jak ja mam niestety (niestety mam, a
niestety nie ma!).
I zastanawiałam się, czy jest możliwe, aby u Niej i u innych osób, również
płci przeciwnej alkohol nie pozostawił żadnych śladów, a np. u mnie - tak.
Uszkodzenia "mechaniczne"? mózgu czy coś...

--
.............||dipsom_ania|||

2. Data: 2003-03-08 15:17:49

Temat: Re: Dwie osoby i alkohol.
Od: V+ <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia (a było to 8.03.2003 o 15:39 ) dipsom_ania napisał:

> Uszkodzenia "mechaniczne"? mózgu czy coś...

To jest możliwe. Np. wypijesz tyle że "film sie urwie" przywalisz głową w
chodnik, to takie uszkodzenie może powstać ;-)

--
\_\ /_/ || pozdrawiam
\_\ /_/ # || GG: 825329

Czy jest na grupie lekarz..