Dwór Windsor schodzi na psy.

31. Data: 2018-09-27 15:34:28

Temat: Re: Dwór Windsor schodzi na psy.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> a jestescie przekonane, ze niezbedne dla nich do zycia jest czytanie tej
> grupy dyskusyjnej? jak bardzo?

Pewnie nie aż tak, jak tobie.

--
XL

32. Data: 2018-09-27 16:45:01

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/09/2018 o 14:34, XL pisze:

> Pewnie nie aż tak, jak tobie.

powiedziala exelka, i chuj

--
gazebo

33. Data: 2018-09-27 17:49:11

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-26 22:45, Kviat wrote:

> I czego znowu nie zrozumiałyście?
>
> Fascynujące jest to, że w XXI wieku ludzie jeszcze zwracają na to uwagę.
> Nie tylko polskie oszołomstwo jest w tym zakresie fascynujące. Te z RPA
> też.
>
> Tylko debile usprawiedliwiają swoje oszołomstwo oszołomstwem innych, np.
> tych z RPA.

W RPA???
Malcolm X się w grobie przewraca.
Toż to podpora 'marksizmu kulturowego" i 'teorii krytycznej'.
https://blog.lix.cc/wp-content/uploads/2011/08/Rabak
a_2009_Africana-Critical-Theory-Reconstructing-the-B
lack-Radical-Tradition.pdf

Popatrz, nowa grupa kopaczy studni płynie!

https://i2.wp.com/societecivilemedia.com/wp-content/
uploads/2017/01/OIM-migrants.jpg

Tym razem będą kopać w Paryżu.

34. Data: 2018-09-27 17:52:43

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-27 17:49, Ilona wrote:

> [...]
a_2009_Africana-Critical-Theory-Reconstructing-the-B
lack-Radical-Tradition.pdf

> Popatrz, nowa grupa kopaczy studni płynie!

Wracają?
http://www.meteoweb.eu/wp-content/uploads/2015/08/im
age2-640x323.jpg

35. Data: 2018-09-27 21:50:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> [...]
a_2009_Africana-Critical-Theory-Reconstructing-the-B
lack-Radical-Tradition.pdf

> Popatrz, nowa grupa kopaczy studni płynie!

Coś Ty, to ,,inżynierowie i informatycy"!
LOL

--
XL

Katecheta z Ostrołęki