Katecheta z Ostrołęki

1. Data: 2018-09-23 18:05:33

Temat: Katecheta z Ostrołęki
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://wiadomosci.wp.pl/ostroleka-zdejmuje-film-kle
r-patronem-miasta-jest-jan-pawel-ii-prezydentem-kate
cheta-6298379641243265a

"W Ostrołęce, mieście, którego patronem jest św. Jan Paweł II nie będzie
pokazywany film "Kler" - informuje lokalny portal Moja Ostrołęka. Jedyne
kino prowadzone jest przez ośrodek kultury, a repertuar ma dyktować
prezydent z PiS, były katecheta."

W sumie to dobrze. Pomijam już fakt, że pislamista traktuje to kino jak
swoją własność, ale dzięki temu więcej ludzi dowie się, że warto film
zobaczyć.
Przed wyborami ludzie się trochę wkurwią na "prezydęta", że będą musieli
na film pojechać do innego miasta :)
I może jakiś inny miejscowy pislamista w końcu przejrzy na oczy i
przypomni sobie czym była za komuny cenzura.
A może nie przejrzy, tylko z nostalgią i tęsknotą powspomina stare dobre
czasy? :)

Tak czy inaczej dobrą reklamę zrobił filmowi "prezydęt katecheta" Ostrołęki.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2018-09-23 19:16:22

Temat: Re: Katecheta z Ostrołęki
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-23 18:05, Kviat wrote:
> [...]
> czasy? :)
>
> Tak czy inaczej dobrą reklamę zrobił filmowi "prezydęt katecheta"

Nie bedą musieli nigdzie jeździć. Po premierze, napewno będzie w sieci.
ACTA, dopiero od przyszłego roku.

3. Data: 2018-09-23 19:26:28

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-23 o 19:16, Ilona pisze:
r-patronem-miasta-jest-jan-pawel-ii-prezydentem-kate
cheta-6298379641243265a

> Nie bedą musieli nigdzie jeździć. Po premierze, napewno będzie w sieci.
> ACTA, dopiero od przyszłego roku.

Oczywiście, że będzie w sieci.
Problem w tym, że nie każdy chce rejestrować się i wykupywać abonament
na jakiejś platformie, a sporo ludzi jest uczciwych i che zapłacić za
bilet. Chociażby po to, że dla takiego filmu warto za bilet zapłacić,
żeby w ten sposób wesprzeć i podziękować twórcy.
Nie każdy ma mentalność pislamisty, żeby piraty w sieci oglądać.
Więc żeby być uczciwym, będzie musiał pojechać do jakiegoś normalnego
miasta.

Pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2018-09-23 19:45:29

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-23 19:26, Kviat wrote:
> [...]
> Nie każdy ma mentalność pislamisty, żeby piraty w sieci oglądać.
> Więc żeby być uczciwym, będzie musiał pojechać do jakiegoś normalnego

Twórac to i tak niewiele z biletów ma. Większość zysków wraca do
sponsorów a reszta do dystrybucji.

A za kare, że nie oglądasz filmów w sieci, masz wąsko wyspecyfikowany,
światopogląd i całkowicie pozbawiony jesteś poczucia wolności.

Na czerwonym, też nie przechodzisz, mimo, że samochodu nie widać w
promieniu kilometra?

wystarczy
" carscy" 2
W Polsce nie ma podziału