Dwukrotnie przekroczone ASO ?

1. Data: 2002-06-08 08:25:59

Temat: Dwukrotnie przekroczone ASO ?
Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zadam pytanie ogolnie
Jakie schorzenie moze dawac dwukrotne przekroczenie noemy ASO
i poziom leukocytow o wartosci ok. 98% gornej granicy normy
przy innych wynikach idealnych
Te inne wyniki to morfologia, OB (=3), CRP, tuberkulina (+RTG pluc), wymazy
z zatok i z nosa,
WASERMAN, HIV, tarczycowe, watrobowe, cholesterole, glukoza.

badania wykonano dwukrotnie w odstepie 3 mieisiecy
Schorzenie ktorego szukam daje ponadto obraz zapalny w oku (zmiany glownie w
przednim odcinku komory oka - teczowka, rogowka, ale rowniez mniejsze zmieny
zapalne w dnie oka)

Na razie pytanie jest ogolne i o ogolna odpowiedz mi chodzi
Pozniej rozwine troche watek to sie wyjasni skad to pytanie :-)

TB

2. Data: 2002-06-09 20:41:02

Temat: Re: Dwukrotnie przekroczone ASO ?
Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

> [...]
> Schorzenie ktorego szukam daje ponadto obraz zapalny w oku (zmiany glownie
> przednim odcinku komory oka - teczowka, rogowka, ale rowniez mniejsze

Mam tez plytki krwi na poziomie ok 50 K/ul (a norma zaczyna sie od 150) -
moze to blad
i znow boli mnie gardlo !

TB

3. Data: 2002-06-10 10:40:01

Od: "Aster" <a...@t...debica.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam tez plytki krwi na poziomie ok 50 K/ul (a norma zaczyna sie od 150) -
> moze to blad
> i znow boli mnie gardlo !

A nie masz objawów ze strony stawów ?

4. Data: 2002-06-10 12:31:35

Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie masz objawów ze strony stawów ?

Nie bardzo
Mimo iz waze duzo za duzo 105 kg przy 165 cm wzrostu
Jak sie fizycznie przepracuje np. kopanie lopata przez 6 godz. to na drugi
dzien
dretwieja mi palce rak ale to ponoc od kregoslupa szyjnego (i sie nie
dziwie)

TB

Pytanie o spironolactone
Okulistyka