Dyby wracają w Niemczech!

1. Data: 2018-01-26 21:19:57

Temat: Dyby wracają w Niemczech!
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W (oczywiście, a jakże) nowym, lepszym (bo niemieckim) wydaniu:
http://www.edziecko.pl/edziecko/7,105020,22945746,w-
niemczech-wiercace-sie-dzieci-siedza-w-kamizelkach-z
.html#Z_Czolka3Img

Gdyby w Polsce tego spróbowano, Unia zawrzałaby, jak to w Polsce... uhuhu!
LOL

2. Data: 2018-01-27 22:57:27

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Niedługo będą usypiać (jak to tam już bywało).

3. Data: 2018-01-29 13:26:04

Temat: Re: Dyby wracają w Niemczech!
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik i...@g...pl napisał:
> [...]
.html#Z_Czolka3Img

> Gdyby w Polsce tego spróbowano, Unia zawrzałaby, jak to w Polsce... uhuhu!

Niemce znów testują komory:
https://www.nytimes.com/reuters/2018/01/27/world/eur
ope/27reuters-volkswagen-emissions-monkey-study.html

Zły to znak.

4. Data: 2018-01-29 17:38:55

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dla wahabitów rzeczywiście ;)

5. Data: 2018-01-29 17:39:56

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Znów będą ,,odwszawiać" :-\

6. Data: 2018-01-30 09:35:58

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Trza dbać o ciągłość i rozwój raz stworzonej technologii, która tak ,,świetnie" się
już sprawdziła. Zapasy Cyklonu B pewnie też już gromadzą. Pewnie już ulepszonego, np.
w rodzaju jakiegoś dopalacza (nomen omen). Uzaleznić ludzi - i sami się...
:\

7. Data: 2018-01-30 20:17:56

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Ani zły, ani dobry. OCZYWISTY.
Czyli taki, że nie zaskakuje nikogo, kto ma minimum pomyślunku.
Znak - że Niemiec Niemcem pozostanie, żeby nie wiem jak bardzo darł się, że teraz on
już ten inny, lepszy Niemiec.

8. Data: 2018-01-30 22:40:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-30 o 09:35, i...@g...pl pisze:
> Zapasy Cyklonu B pewnie też już gromadzą. Pewnie już ulepszonego, np. w rodzaju
jakiegoś dopalacza (nomen omen). Uzaleznić ludzi - i sami się...
> :\

Jakby w Polsce brakowało ludzi robiących doświadczenia na
zwierzętach.... Czyli Polacy też już gromadzą cyklon B?

Jak bardzo trzeba mieć zryty proces myślowy, żeby od doświadczeń na
zwierzętach przeprowadzanych przez kilku pacanów sponsorowanych przez
koncern samochodowy, dojść do gromadzenia cyklonu B w celu uzależnienia
ludzi (pewnie Polaków oczywiście, bo wszyscy inni to dla ciebie nie są
ludzie...) i ich wytrucia?

Brak w tym logiki i związku przyczynowo-skutkowego. Nawet oszołomy od
teorii spiskowych mieliby problem żeby wpaść na coś takiego.
To już nie jest śmieszny Nobel dla Stalina. Najwyraźniej coraz gorzej
się czujesz. Powinnaś poszukać pomocy i zgłosić się do jakiegoś
specjalisty. Medycyna w ostatnich latach poczyniła spore postępy, więc
nie trać nadziei.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2018-01-31 01:36:47

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 30 stycznia 2018 22:40:24 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:
jakiegoś dopalacza (nomen omen). Uzaleznić ludzi - i sami się...

> Jakby w Polsce brakowało ludzi robiących doświadczenia na
> zwierzętach.... Czyli Polacy też już gromadzą cyklon B?

Pomijając w dodatku, ze nazywa się obecnie uragan D2 ;D

10. Data: 2018-01-31 01:41:40

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Obecnie?
Czyli - mam rację. MAJĄ GO.

PS. Pomyliłam tylko jedno - to nie naziści niemieccy byli pierwsi, to ZWYKLI Niemcy:
http://m.newsweek.pl/wiedza/historia/niemcy-w-afryce
-kolonializm-obozy-koncentracyjne-i-czystki-rasowe,a
rtykuly,416405,1.html

Realia WOŚP.
Mężczyzn trzeba chronić
Twój Vincent
Paryż wciąż romantyczny ?
Samopoznanie i koniec walki przeciwieństw.