Dynie ozdobne, co z nich zrobić?

11. Data: 2015-12-01 16:17:29

Temat: Re: Dynie ozdobne, co z nich zrobić?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Dec 2015 06:54:25 -0800 (PST), Kris napisał(a):

> To coś czarne jest bardzo urodzajne
> Wszystko mi rośnie jak szalone.
> Dynie też

No toż mówię, że czarnoziem :-)
Zazdroszczę!
Niewiele jest rzeczy (może ze 3), których ludziom zawsze mocno i
autentycznie zazdroszczę - a należy do nich m.in. dobra ziemia w ogrodzie.

PS. Pozostałe dwie to ciepły (ale nie ZA ciepły!) klimat cały rok oraz...
własna wyspa. Niczego mi więcej w życiu nie brak do szczęścia, autentycznie
:-D

--
XL
2005 - Islam ekspansywny: