Dyskoteki - środki na dziewczyny

1. Data: 2003-06-15 16:22:10

Temat: Dyskoteki - środki na dziewczyny
Od: "Zenek" <z...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dyskoteki - środki na dziewczyny
=======================

Swego czasu w prasie byly opisywane środki jakie stosuje sie na dyskotekach
w celu łatwiejszego odurzenia dziewczyn. A pytam, bo mam podejrzenie, że
użyto czegoś takiego wobec moich znajomych

Wg uzyskanych przeze mnie informacji w niektorych dyskotekach serwuje się
jakieś specyfiki bez wiedzy biorących. Po cichu dodaje się go do piwa. Co to
było nie wiem, Może to rodzaj narkotyku innego środka odurzarzającego.
Kobietysą oszolomione albo nawet nic nie pamiętają

Konkretna dziwna, jak dla mnie, sytuacja. Po dwóch "takich piwach" z tym
specyfikiem kobiety są kompletnie pijane. Pomimo 5-6 godzin snu utrzymuje
się po tych dwóch piwach stan upojenia alkoholowego i potworny ból głowy.
Zresztą nie wiem, czy dwoma piwami kobieta może się upić? A potem mieć
potwornego kaca?

Dokładniej:
Czy po dwóch piwach, gdy wrócisz o 2-giej w nocy do domu, a wstaniesz ok.7,
to czy masz uczucie upojenia alkoholowego jeszcze o dziewiątej? No i
potwirny kac ze sporym łaknieniem i zrywaniem na wymioty.

Ktos mnie poinformował, że podobno jak się doda krople wody utlenionej do
kieliszka wodki to większość dziewczyn pada. Ale myślę, że to akurat taki
mit.

Czy ktoś może podzielić się ze mną swoim doświadczeniem i wiedzą w tym
zakresie? MOże na kimś zastasowano taki narkotyk?

Za ewentualna pomoc gorąco dziękuje.

2. Data: 2003-08-20 22:02:41

Temat: Re: Dyskoteki - środki na dziewczyny
Od: "fizi" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

-- >
> [...]
>
> Czy ktoś może podzielić się ze mną swoim doświadczeniem i wiedzą w tym
> zakresie? MOże na kimś zastasowano taki narkotyk?

poczytaj o GBL/GHB -kwas gamma hydro maslowy tzw. "pigulka gwaltu"

porozmawiam
salvia divinorum
grupa wsparcia dla rodzicow
alkoholizm - szukam statystyk