Dyskryminacja rasowa w salonie Jabłka

1. Data: 2017-06-15 15:17:01

Temat: Dyskryminacja rasowa w salonie Jabłka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kielce, Galeria Echo, salon Nadgryzionego Jabłka.
Weszłam w celu zakupu laptopa. Od wejścia mój wzrok siłą rzeczy trafił na
wielką ścianę naprzeciwko, której centrum, najbardziej reprezentacyjne
miejsce, zajmuje ogromny plakat z czarnoskórym mężczyzną.
I jest to JEDYNY plakat z ludzką sylwetką w tym sklepie. Na zewnątrz też
czarnoskóry na plakacie.
Zapytałam, czy jako biała klientka mogę kupić tutaj laptop? Odpowiedź
oczywiście TAK! - choć miny personelu raczej mało rozumiejące.
Odpowiedziałam: Jak zobaczę na plakacie także białego człowieka, to mnie
przekonacie.
Laptopa nie kupiłam (kupię laptop innej firmy).
Nikt poza mną tam nie wchodzi. Nigdy nie widuję tam klientów.
Chyba lewak-menedżer przegiął tą swoją tolerancją.

PS. Z czego żyje ten sklep - dodatkowa zagadka.

2. Data: 2017-06-15 18:03:06

Temat: Re: Dyskryminacja rasowa w salonie Jabłka
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-15 o 15:17, Ikselka pisze:
> [...]
> czarnoskóry na plakacie.
> Zapytałam, czy jako biała klientka mogę kupić tutaj laptop?

Skoro i tak nie zamierzałaś kupić, to mogłaś się powstrzymać żeby nie
robić z siebie pośmiewiska i zwyczajnie wyjść.

> Odpowiedź
> oczywiście TAK! - choć miny personelu raczej mało rozumiejące.

Zastanawiali się jak zareagować, bo z wariatami nigdy nic nie wiadomo...

> Odpowiedziałam: Jak zobaczę na plakacie także białego człowieka, to mnie
> przekonacie.

No i zostałaś bez laptopa :)
Nago też chodzisz? Bo wiesz kto te ubrania szyje...?
Jeszcze trochę, a będziesz musiała sama sobie produkować prąd. Z wiatru.
Bo nigdy nie wiadomo skąd te paliwo do agregatu przyszło... No chyba, że
ty ruską ropę po zapachu rozpoznajesz.

> Laptopa nie kupiłam (kupię laptop innej firmy).
> Nikt poza mną tam nie wchodzi. Nigdy nie widuję tam klientów.

Mieszkasz w galerii Echo?

> Chyba lewak-menedżer przegiął tą swoją tolerancją.
>

> PS. Z czego żyje ten sklep - dodatkowa zagadka.

To zagadka tylko dla rasistów. Jest was dużo mniej, więc sklep może was
spokojnie olać i normalnie prosperować.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2017-06-15 19:04:58

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.06.2017 o 15:17, Ikselka pisze:
> miejsce, zajmuje ogromny plakat z czarnoskórym mężczyzną.

Czy tylko ja odnoszę wrażenie że dajesz się powoli popychać w bardzo złą
stronę? ;-) Mi też nie podoba się kodziarstwo, lewactwo etc, ale
wyluzowałem.

4. Data: 2017-06-15 20:04:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Czy tylko ja odnoszę wrażenie że dajesz się powoli popychać w bardzo złą
> stronę? ;-) Mi też nie podoba się kodziarstwo, lewactwo etc, ale
> wyluzowałem.

Nie przeszkadza mi jakiś tam plakat z czarnoskórym, ale wyłączność
"czarnoskórej" dekoracji w reklamie z założenia skierowanej do WSZYSTKICH
już tak.
W Kielcach praktycznie nie ma czarnoskórych. A nawet wcale. Zdarzają się
przyjezdni lub mieszkańcy rasy żółtej, pracujący tu Wietnamczycy - nikt nie
ma niczego przeciw nim. Niech pohawia się w reklamie i oni.
Skąd więc ten ściśle "czarny" trend w reklamie? Dotąd były trendy
wielokolorowe i to absolutnie mnie nie raziło. Teraz niemal na każdej
wystawie sklepów z odzieżą w galeriach handlowych stoją negroidalne
manekiny - ale na razie OK, bo stoją wspólnie z tymi "rasy białej". No ale
żeby tylko negroidy??? Tego już za wiele. Jabłczana firma przegięła.

5. Data: 2017-06-15 20:12:15

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.06.2017 o 20:04, Ikselka pisze:
> żeby tylko negroidy??? Tego już za wiele. Jabłczana firma przegięła.

A wiesz skąd się wzięło logo nadgryzionego jabłka?

6. Data: 2017-06-15 20:17:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Skoro i tak nie zamierzałaś kupić,

Mamy w rodzinie sprzęt jabłczany od lat, właśnie wysiadł mój FS, więc czemu
nie Jabłko - poszłam po Jabłko.

> to mogłaś się powstrzymać żeby nie
> robić z siebie pośmiewiska i zwyczajnie wyjść.

Zwyczajnie wyszłam. Nie kupiłam i już nie kupię.

> Zastanawiali się jak zareagować, bo z wariatami nigdy nic nie wiadomo...

Raczej nad tym, czy wystarczy im utargu na wynajem lokalu i pensje. To
salon prywatny, nie sieciówka.

> No i zostałaś bez laptopa :)

Do poniedziałku. Pół światu tego kwiatu.

> Nago też chodzisz? Bo wiesz kto te ubrania szyje...?

Różne kolory szyją ubiory.

> Jeszcze trochę, a będziesz musiała sama sobie produkować prąd. Z wiatru.

Już produkuję. Ze Słońca.

> Bo nigdy nie wiadomo skąd te paliwo do agregatu przyszło... No chyba, że
> ty ruską ropę po zapachu rozpoznajesz.

> Mieszkasz w galerii Echo?

Robię tam spożywcze zakupy kilka razy w tygodniu. Zawsze lubiłam wchodzić
do sklepu jabłczanego, popatrzeć co nowego.

> To zagadka tylko dla rasistów. Jest was dużo mniej,

Mniej niż lewaków? Mrzonki.

> więc sklep może was
> spokojnie olać i normalnie prosperować.

Mają totalne pustki. Kielczanie od dłuższego czasu omijają ten sklep i już
teraz wiem, dlaczego. To sklep dla czarnoskórych. Ja czułam się tam jak
intruz. Myślę, że następnym razem już zmienią dekoracje. Cyknęłam foto na
odchodnym, cyknę za jakiś czas.

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Miejsce na ciebie pewnie czeka.

7. Data: 2017-06-15 20:20:59

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.06.2017 o 20:12, pinokio pisze:
> A wiesz skąd się wzięło logo nadgryzionego jabłka?

Otóż znakomity matematyk Alan Turing któy był homoseksualistą został
oskarżony o stosunki z młodszym partnerem.
Miał do wyboru: pójście do więzienia gdzie stał by się "cwelem",
lub przyjmowanie psychotropów, znacznie gorszych niż współczesne, które
zrobił by z niego zombi.
Wybrał ucieczkę: nasączył jabłko cyjankiem i uryzł

8. Data: 2017-06-15 20:22:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> A wiesz skąd się wzięło logo nadgryzionego jabłka?

Nigdy nie rajcowały mnie logasy i metki - zawsze je z ubrań (nawet
markowych) wycinam, bo mnie drapią, choć osobiście znam takie okazy, co bez
firmowej metki w ciuchu czują się zgwałcone.
Podobny zupełny brak atencji i zainteresowania dotyczy oznaczeń sprzętu
elektronicznego - więc nie wiem.

9. Data: 2017-06-15 20:24:11

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.06.2017 o 20:22, Ikselka pisze:
> Podobny zupełny brak atencji i zainteresowania dotyczy oznaczeń sprzętu
> elektronicznego - więc nie wiem.

przed chwilą odpisałem w sąsiednim poscie

10. Data: 2017-06-15 20:28:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> [...]
> zrobił by z niego zombi.
> Wybrał ucieczkę: nasączył jabłko cyjankiem i uryzł

Głupi sposób i niepewny.

Tak będą reagować Polacy.
Historyjka o pysze i pokorze
wagom