Dzem imbirowy

1. Data: 2002-11-05 19:49:43

Temat: Dzem imbirowy
Od: Michał Kowalewski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja to jakis pokresony jestem.
Od dziecka uwielbiam anyzek, lukrecje i inne takie swinstwa.
A teraz postanowilem zrobic eksperyment i kupilem dzem jak w tytule. No
po prostu BOMBA! Ostry, wystarcza bardzo cieniutka warstwa (wazne, bo
piorunsko drogi). Smak nieporownywalny z niczym. Czestowani lokowali go
miedzy zelem do golenia, a pieprzowym tonikiem kosmetycznym.
A ja jestem w siodmym niebie!
Pozdrawiam gingerowo!
Michal.

1. Data: 2002-11-05 19:53:50

Temat: Re: Dzem imbirowy
Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michał Kowalewski" wrote:

> [...]
> lokowali go miedzy zelem do golenia, a pieprzowym tonikiem
> kosmetycznym. A ja jestem w siodmym niebie!

On jest genialny,
polecam tez pomaranczowo- imbirowy. Ale taki gdzie sa kawałki skórek
pomaranczowych. Obłęd :)
--
Lia
GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2002-11-06 09:19:17

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> On jest genialny,
> polecam tez pomaranczowo- imbirowy. Ale taki gdzie sa kawałki skórek
> pomaranczowych. Obłęd :)

o rany, a gdzie sa te dzemy? uwielbiam imbir i chce dzem!
(czesc, Lia, my sie skads znamy ;))

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-11-06 09:29:03

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"anna" wrote:

> o rany, a gdzie sa te dzemy? uwielbiam imbir i chce dzem!

No w Poznaniu sa w kazdym markecie,
to są dzemy francukiej firmy St. Dalfour,
słoik jest wąski i wysoki,
nalepka granatowa, takoż nakrętka.
Jest to "Owocowa Rapsodia" dosładzana wyłącznie skoncentrowanym sokiem
winogronowym.

A jak ktos lubi dziwne smaki to ostatnio kupiłąm dżem limonkowy.
Firma "il frutto d'Abruzzo" - włoska.
Smakgorzko - kwaskowaty. Dla wybranców :))

> (czesc, Lia, my sie skads znamy ;))

Hejka - jaki ten usenet mały :)

--
Lia
GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2002-11-06 11:21:25

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> No w Poznaniu sa w kazdym markecie,
> to są dzemy francukiej firmy St. Dalfour,
> słoik jest wąski i wysoki,
> nalepka granatowa, takoż nakrętka.

juz wiem, ktore to...przeszukam sobie, dzieki :)

--
anna
http://mitica.w.interia.pl
zawsze szukałam krajobrazów przedboskich.
stąd moja słabość do Chaosu.
(za e.cioranem)

micromax3
ryż smażony z kurczakiem lub z warzywami?
PATISON-y
SERNIK NA ZIMNO
płatki z kakałem :P