Dzieci i ryby...

1. Data: 2013-11-13 21:02:36

Temat: Dzieci i ryby...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://zmianynaziemi.pl/wideo/belgijscy-lekarze-chca
-prawa-zabijania-dzieci
--
XL

2. Data: 2013-11-13 21:16:24

Temat: Re: Dzieci i ryby...
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 13 listopada 2013 21:02:36 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> http://zmianynaziemi.pl/wideo/belgijscy-lekarze-chca
-prawa-zabijania-dzieci

Lekarze -dzieci a ocean delfiny :(
http://niewiarygodne.pl/kat,1031991,title,Ocean-wyrz
uca-kolejne-martwe-delfiny-Zjawisko-przybiera-na-sil
e,wid,16164324,wiadomosc.html?smgajticaid=611a8e

3. Data: 2013-11-13 21:40:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Nov 2013 12:16:24 -0800 (PST), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
uca-kolejne-martwe-delfiny-Zjawisko-przybiera-na-sil
e,wid,16164324,wiadomosc.html?smgajticaid=611a8e

Zanim następnym razem zarzucisz mi ścinanie tematu, to se o tych delfinach
pomyśl... :->

No więc - taniej zabić dziecko, niż zapewnić mu godne życie w stanie w
jakim jest... Państwo nie wspomaga zdrowych dzieci, a chore będzie się po
prostu zabijać w obliczu prawa i "ekonomicznie" rozumianego "dobra".
Dziś w POlsce żeby mieć dziecko, to trzeba go naprawdę CHCIEĆ. Za 60 kaps.
koniecznych witamin (zapas na 30 dni) oraz dwa 50-gramowe słoiczki
najzwyklejszego Linomagu do pupy dla noworodka zapłaciłam kilka dni temu w
aptece stówę. Wszystko co dla dziecka, "ovatowane" grubo, nic tylko biznes
robić na dzieciach! - pytanie tylko, na których, skoro będzie ich coraz
mniej, no bo taki mamy (będziemy mieć) niedługo PO-rząd w POlsce: zdrowych
nie rodzić, chore wybić!
:->

:-///
--
XL

4. Data: 2013-11-13 21:42:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Nov 2013 21:40:22 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> mniej, no bo taki mamy (będziemy mieć) niedługo PO-rząd w POlsce: zdrowych

...a te najpodporniejsze, co się nie dały niczym ubić, spreparować w
przedszkolu na karmę dla pedofili!
--
XL

5. Data: 2013-11-13 21:43:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

e,wid,16164324,wiadomosc.html?smgajticaid=611a8e

> Zanim następnym razem zarzucisz mi ścinanie tematu, to se o tych delfinach

...i także o tym, że to ssaki a nie RYBY :->
--
XL

6. Data: 2013-11-13 21:55:23

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Proceder eutanazji w Polsce też jest powszechny tylko robiony po cichu. Nikt kto jest
człowiekiem i ma sumienie, nie będzie skakał z nienawiści do cierpiącego by nadal
cierpiał. To już nie średniowiecze, brak empatii i sumienia, to już nie
zezwierzęcenie, gdzie umierającego stado pozostawia ze swoim konaniem, to już nie
gruboskórność chorego buraka ze wsi, który gdy nie jego dupa, sadystycznie będzie
przedłużał komuś konanie. To cywilizowanie śmierci, konania, by ludziom oszczędzić
zwierzęcego konania i jak z aborcją , katole jak zwykle zwalczają ze swojej
pustopróżnej, antyludzkiej dupy, rzeczy powszechnie stosowane w społeczeństwach.

Wprowadzenie eutanazji wzieło się z tego co i tak ludzie robili, a prawo było
nieadekwatne do rzeczywistości i eutanazja będąc w podziemiu, wiele było naruszeń,
niejasnych śmierci, tak naprawdę morderstw a nie woli umierających .

7. Data: 2013-11-13 22:38:14

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11/13/2013 09:40 PM, Ikselka wrote:

> [...]
>

> No więc - taniej zabić dziecko, niż zapewnić mu godne życie w stanie w
> jakim jest... Państwo nie wspomaga zdrowych dzieci, a chore będzie się po

panstwo nie wspomaga ani zdrowych ani tym bardziej chorych. a to zdaje
sie ty twierdzilas ze zdrowe i chore kosztuja tyle samo

> [...]
> mniej, no bo taki mamy (będziemy mieć) niedługo PO-rząd w POlsce: zdrowych

nie wiem czy jeszcze PO da rade kolejna kadencje. niezaleznie od tematu
dzieci. potem bedziesz musiala na pisiorkach psy wieszac :)

8. Data: 2013-11-13 22:46:19

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-13 22:38, ikka pisze:

> [...]
>
> panstwo nie wspomaga ani zdrowych ani tym bardziej chorych. a to zdaje
> sie ty twierdzilas ze zdrowe i chore kosztuja tyle samo

Punkt widzenia zmienia się wraz z punktem siedzenia, to rzecz znana nie
od dziś.
Jeśli cena zwykłej witaminy D dobija, to co dopiero zrobiłyby z
człowieka witaminki, kapsułki, operacje, rehabilitacje dla chorego
dziecka. I to nie tylko ich koszt, ale też dostępność.

Ewa

9. Data: 2013-11-13 22:50:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Nov 2013 22:38:14 +0100, ikka napisał(a):

> panstwo nie wspomaga ani zdrowych ani tym bardziej chorych. a to zdaje
> sie ty twierdzilas ze zdrowe i chore kosztuja tyle samo

RODZICÓW.
Państwo jedne i drugie ma w samym środeczku d..y.
Poniała?

> nie wiem czy jeszcze PO da rade kolejna kadencje.

Móiwsz, że się już dosyć obłowiło?
:-]

> niezaleznie od tematu
> dzieci. potem bedziesz musiala na pisiorkach psy wieszac :)

Oby tylko było na kim po rządach PO :>
--
XL

10. Data: 2013-11-13 22:56:07

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11/13/2013 10:50 PM, Ikselka wrote:

> RODZICÓW.

alezz oczywiscie, ze rodzicow. przeciez nie panstwo placi za leczenie,
rehabilitacje i leki. nie zapewnia tez godnego zycia rodzicom, ktorzy
rezygnuja z pracy, zeby opiekowac sie chorym dzieckiem.
wiec oczywista oczywistosc, ze nie kosztuja tyle samo.

> Państwo jedne i drugie ma w samym środeczku d..y.
> Poniała?

> Móiwsz, że się już dosyć obłowiło?
> :-]

no nie wiem, na razie rostowski tylko swoja d... ratuje. jak lud
wybierze to i nastepna przetrwaja. a czy wybierze? zalezy od dostepnych
alternatyw

> Oby tylko było na kim po rządach PO :>

mowisz, ze ich wykoncza? dla polski to wszystko jedno.
szybko sie nie wygrzebiemy. o ile w ogole

Hunia prawdę ci powie...
Dziś prawdziwych...
Czeste mycie skraca...motywację?!
Respiratory i pampersy.
Eksperyment Piteşti -Rumuńska reedukacja przez tortury