Dzieci psychopatyczne

1. Data: 2003-02-19 10:25:27

Temat: Dzieci psychopatyczne
Od: "Bożena" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czytałam kiedyś bardzo ciekawy artykuł w Problemach Opiekuńczo -
Wychowawczych (parę lat temu) o dzieciach psychopatycznych.
niestety nie pamiętam numeru, autora ani tytułu. Idea artykułu była zaś
taka
ze dorośli psychopaci byli kiedyś dziećmi i już wtedy mieli
charakterystyczne cechy zachowania.
Poszukuje informacji na ten temat. Czy ktoś może mi pomoc?

Bożena

2. Data: 2003-02-19 16:17:25

Temat: Re: Dzieci psychopatyczne
Od: Agnes <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bożena napisał:
> [...]
> charakterystyczne cechy zachowania.
> Poszukuje informacji na ten temat. Czy ktoś może mi pomoc?

Nie czytalam tego artykulu, ale ze swojej edukacji wiem, ze nalezy
rozozniec psychopatow, socjopatow i charakeropatow.
Jesli chodzi o psychopatow to jest to prawdopodobnie czynnik
dziedziczny, przy czym da sie go leczyc.
Charakteropatia powstaje w wyniku uszkodzen mozgu i tu niestety zadne
leczenie sie nie nada.
Socjopatia to wyniki zlego wychowywania, kiedy to srodowisko skrzywia
dziecko, mlodego czlowieka - tez da sie leczyc.
To tak w skrocie, mniej wiecej.
Pozdrawiam
Agnes

3. Data: 2003-02-20 11:35:01

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widzieliście tą reklamę, w której "Bożena"
<b...@p...onet.pl> mówi:

> [...]
> charakterystyczne cechy zachowania.
> Poszukuje informacji na ten temat. Czy ktoś może mi pomoc?

Jest książka autorstwa Anne Moir i Davida Jessela (tych od "Płci mózgu")
pt. "Zbrodnia rodzi się w mózgu". O ile t apierwsza ksiażka jest dosyć
mocno kwestionowana, jeśli chodzi o zgodność z rzeczywistością, to w
odniesieniu do "Zbrodni..." nie słyszałam jak na razie takich głosów
krytyki. Znajdziesz tam trochę informacji nt. podobnych zachowań u
dzieci i czym się objawiają.

Agnieszka
--
.-._ http://www.pieski.tukan.pl/ - niestety zdechło
{_}^ )' Agnieszka Krysiak

4. Data: 2003-02-20 12:03:11

Temat: OT Pieski (Odp: Dzieci psychopatyczne)
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> .-._ http://www.pieski.tukan.pl/ - niestety zdechło

Dużo zdechło tych piesków? ;(

boniedydy

5. Data: 2003-02-20 22:49:11

Temat: Re: OT Pieski (Odp: Dzieci psychopatyczne)
Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widzieliście tą reklamę, w której "boniedydy"
<b...@z...pl> mówi:

>Dużo zdechło tych piesków? ;(

Na razie wszystkie, ale jest szansa na zmartwychwstanie. :)

Agnieszka

6. Data: 2003-02-26 17:24:59

Temat: Odp: Dzieci psychopatyczne
Od: "Bożena" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora