Poradnictwo małżeńskie

1. Data: 2003-02-18 12:53:16

Temat: Poradnictwo małżeńskie
Od: "Biala" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Tak sobie czasem czytam grupę, ale myślałam, że nie mam problemów z
małżeństwem. A tymczasem nie moge juz wytrzymać z moja połowicą. Pewnie to
jakiś znamienny kryzys w naszym małżeństwie. Jakoś nie chciałabym sie od
razu rozwodzić, więc może ktoś mi może pomóc. Czy znacie jakieś namiary na
poradnictwo małżeńskie w internecie? Bardzo proszę o pomoc.
Agnieszka

2. Data: 2003-02-18 13:21:45

Temat: Re: Poradnictwo małżeńskie
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Poszukaj w archiwum - ogłaszał się ktoś o ile pamiętam na grupie.

Jeżeli drobniejsze to może my???

Pozdrawiam
Qwax
Ps.Ja to najwcześniej w czwartek - jutro mam wolne.

3. Data: 2003-02-18 14:12:12

Temat: Odp: Poradnictwo małżeńskie
Od: "Biala" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak sie szuka w archiwum?

Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@2...17.138.62...

4. Data: 2003-02-18 14:23:53

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Biala" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> A jak sie szuka w archiwum?
>

> Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:2...@2...17.138.62...

Po pierwsze: - poczytaj netykietę - zadanie domowe z szukania w
internecie ;-))
Po drugie: - tnij niepotrzebne cytaty (pokazałem jak wygląda post gdy
się nie wycina)
po trzecie: - pisz POD cytatami

ad rem:
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&gr
oup=pl.soc.rodzina

Pozdrawiam
Qwax

5. Data: 2003-02-18 20:52:56

Od: "Tom" <f...@d...no.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpusc sobie poradnictwo malzenskie. Nie dlatego ze brudy sie pierze we
wlasnej chacie.
Ja skorzystalem z poradnictwa. Efekt byl taki ze pomimo iz osoba byla
polecona przez bardzo dobrego specjaliste, mowila mi to co ja chcialem
uslyszec. Poczatkowo bylo to dobre ale w koncu sie ocknalem.
Zdaj sie na swoja intuicje, ona Ci podpowie wszystko co powinienes
wiedziec - jak to powiedzial Bruce Lee - Caly czas mialem w sobie lekarstwo
na dreczaca mnie chorobe.

Pozdrawiam

Tom

Bicie córki / problem / pomocy
pięćdziesiąte urodziny
Zwyczaje przy Weselu
Poszukuję par z dzieckiem do 1 roku życia...
Poszukuję par z dzieckiem do 1 roku życia...