Dzieciak a sauna

1. Data: 2006-03-20 17:27:59

Temat: Dzieciak a sauna
Od: Łukasz <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry,
krótko, zwięźle i na temat: Czy z 2,5 rocznym dzieckiem można chodzić do
sauny fińskiej (tempreratura jakieś 95-115 stopni Celcjusza). Nie
"zagotuje" mi się ?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za Państwa sugestie,

łukasz

2. Data: 2006-03-20 19:25:58

Temat: Re: Dzieciak a sauna
Od: "Vikmol" <v...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

ja nigdy bym sie nie odwazyla na takie cos. Sama ledwo wytrzymuje w saunie 5
min.

3. Data: 2006-03-21 08:43:15

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz" <l...@i...pl> napisał
| krótko, zwięźle i na temat: Czy z 2,5 rocznym dzieckiem można chodzić do
| sauny fińskiej (tempreratura jakieś 95-115 stopni Celcjusza). Nie
| "zagotuje" mi się ?

Moja 3-latka próbowała ale po 2 minutach wymiękła.

A ogólnie - jeśli nie ma przeciwwskazań lekarskich - to czemu nie :)

--
Kasia + 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

4. Data: 2006-04-19 15:24:18

Od: Lukasz <l...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja 3-latka próbowała ale po 2 minutach wymiękła.
>
> A ogólnie - jeśli nie ma przeciwwskazań lekarskich - to czemu nie :)

Czyli sugerujesz, że można się zdać na instynkt samozachowawczy dziecka ?

łukasz

5. Data: 2006-04-21 06:53:24

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz" <l...@e...pl> napisał
| Czyli sugerujesz, że można się zdać na instynkt samozachowawczy dziecka ?

No chyba nie pozostaje Ci nic innego :)

--
Kasia + 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

tworzeniem prostych stron WWW (edytor dla dzieci)
kurtka przeciwdeszczowa- jaka??
"Wózki ręczne - babywagon"
Kraków Szkoła Podstawowa nr 41.
Bezpieczne dziecko w Internecie