Dziękuję

1. Data: 2002-08-20 18:27:01

Temat: Dziękuję
Od: "Malcolm_10" <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Wszystkim wspaniałym ludziom którzy odpowiedzieli na mój post,
chciałbym serdecznie podziękować.
Myślę że po waszych słowach, człowiek który znajduje się w
mojej sytuacji, może nabrać siły na dalsze życie.

Szczególne podziękowania chciałbym przekazać dla
Kaśki vel Pyzol
Sth
TheStroyera

Pozdrawiam i jeszcze raz wielkie dzięki ,

Malcolm X

P.S Ja wiedziałem jak się reanimuje człowieka.

1. Data: 2002-08-20 18:45:54

Temat: Re: Dziękuję
Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Malcolm_10"

> P.S Ja wiedziałem jak się reanimuje człowieka.

Daj juz sobie z tym spokoj, oki? Wiedziales z teorii, czy wiedziales z
praktyki? Ilu ludzi udalo ci sie reanimowac? Skad ta pewnosc,ze szybsza
reanimacja by zapobiegla czemukowiek?

Daj sobie z tym spokoj....

Serdecznosci,
Kaska

rowonowaga w przyrodzie a malostkowosc ludzi majacych o sobie wyjatkowo dobra opinie :))
Śpiewy chóralne
Kompleksy, depresja - jak pomoc?
pedofilia jest coraz powszechniejsza
Problem