Dzień Chłopaka

1. Data: 2005-09-19 05:49:59

Temat: Dzień Chłopaka
Od: "reniek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
macie może pomysł, co można kupić 7-latkom na Dzień Chłopaka w szkole?
Jakiś drobiazg w granicach 5 zł. Coś w stylu tanie i fajne :)

Pozdrawiam,
Renia

---------------------
Renia i Adaś 7 lat

2. Data: 2005-09-19 08:45:40

Temat: Re: Dzień Chłopaka
Od: "Ewap" <e...@b...wroc.usun.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "reniek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> macie może pomysł, co można kupić 7-latkom na Dzień Chłopaka w szkole?
> Jakiś drobiazg w granicach 5 zł. Coś w stylu tanie i fajne :)

A kiedy jest ten Dzień Chłopaka? I czy prezenty kupują rodzice czy koleżanki
"(tzn. ich rodzice)?

Ewa

3. Data: 2005-09-19 09:10:59

Od: "reniek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kiedy jest ten Dzień Chłopaka? I czy prezenty kupują rodzice czy
koleżanki
> "(tzn. ich rodzice)?
>
> Ewa

O ile dobrze pamiętam na zebraniu rodziców była mowa o 30-tym września.
Kupują rodzice.

Renia

4. Data: 2005-09-26 08:15:31

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szkole?
> Jakiś drobiazg w granicach 5 zł. Coś w stylu tanie i fajne :)

Proponuję minilatarkę LED. Przy hurtowym zakupie jakiegoś chińskiego
badziewia w kilku zł spokojnie się zmieści, a chyba nie ma chłopca,
któremu by radości nie sprawiła :-)

J.

5. Data: 2005-09-26 09:18:09

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dh8an4$cc1$1@news.mch.sbs.de>,
"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote:

> [...]
>
> Proponuję minilatarkę LED. Przy hurtowym zakupie jakiegoś chińskiego
> badziewia w kilku zł spokojnie się zmieści, a chyba nie ma chłopca,

Do 5 zł da się kupić całkiem porządną (metalową, na 2 paluszki, fakt, że
chińską:)) i z bateriami.

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police

6. Data: 2005-09-26 11:10:57

Od: "reniek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do 5 zł da się kupić całkiem porządną (metalową, na 2 paluszki, fakt, że
> chińską:)) i z bateriami.
>
> --
> Jarek

Dziękuję Jarku - świetny pomysł ! :)

Renia

7. Data: 2005-09-26 11:13:57

Od: "reniek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podziękowania dla dwóch Jarków oczywiście :)))))

Renia

jedzenie do szkoły
ile dzieci w grupie z j. obcego?
szczepenia-kontrowersje