Dzień dobry

91. Data: 2003-11-12 13:04:30

Temat: Re: Dzień dobry
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Kasiunia" <k...@b...pl> wrote in message
news:5b53.0000177c.3fb1ee92@newsgate.onet.pl...

> Róże to chciałabym mieć. Tylko się boję, że jestem na nie zbyt mało
> doswiadczona.

A po co doswiadczenie? Sadzisz zielonym do gory, a potem juz nic
przy nich nie robisz, z wyjatkiem wycinania uschnietych pedow.
Oczywiscie sa tacy, ktorzy cuduja - przyciac, okopczykowac,
nawiezc, opryskac, itp., ale to zapewne z nudow :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

92. Data: 2003-11-12 13:10:51

Temat: Re: Odp: Dzień dobry
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in

> Biurko w szafie??
> Przepraszam, bez sensu się czepiam. Ostatecznie co mnie to obchodzi jak
> meblujesz Twoje mieszkanie :-))

No coz... To nie mieszkanie, ino pokoj w pracy, wiec biurka moga byc
umieszczone dowolnie, byle stan sie zgadzal :-). W mieszkaniu biurko juz by
bylo zasiedlone przez niezbedne i bardzo waznie papiery mojego st.. Kol.
Malzonka, ktorych nie nalezy ruszac. On tez ma kwalifikacje :-)

> Samoobrona??? :-)))

Jako ta slaba i zastraszona kobieta musze sobie radzic :-). Teraz nosze
'motylka' - bardziej poreczny, dyskretniejszy, a i roslinke wykopac latwiej
:-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

93. Data: 2003-11-12 13:12:21

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> wrote in message
8...
> "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> wrote in

> A wiesz, z ciekawosci sprawdzilam, robiac namiastke porzadku przy okazji.

Grpa się przydaje - do mobilizowania:-)

> no wiec tak:
> Aesculus hippocastanum - 3 szt.
> Ouercus robur - 1 szt.
> Stipa joannis - 1 szt.

Nie pytam nawet, skąd:-(

> Allium sp. - 1 szt.cebulka
> Blizej niezidentyfikowane przemielone rzeczy w ilosci zaskakujacej

Nowy wynalazek - damska torebka jako młynek do nasion/młockarnia do
nasion:-)

> Armeria elongata 'Alba' - zapomniana torebka :-( zezlilam sie
> Veratrum nigrum - jw. tylko bardziej sie zezlilam.
> Ale dzisiaj je posieje i moze jeszcze cos z nich bedzie..

Z Veratrum? Pokarm dla glebowiczów;-)

> Jednak mam odp. kwalifikacje na prezeske...

No przecież cały czas mówiłam!!!!

Pozdrawiam, Basia. (bezskutecznie szukająca wepchniętych w bezpieczne
miejsce nasion Monarda citriodora)

94. Data: 2003-11-12 14:46:48

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał w
wiadomości news:007a01c3a8fc$542bfde0$e4484cd5@d3h6c1...

> bo Ty masz na mysli typ skalniaka
> nazwanego przez kogos z grupy typem "zdechlego stegozaura"
> :)

Ja to nazywam kopcem kreta:-)
Jak to w górach wszystkie skalniaki mają kształt stożka.

Pozdrawiam
Marta

95. Data: 2003-11-12 14:56:54

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com>
napisał w wiadomości
> [...]
> Oczywiscie sa tacy, ktorzy cuduja - przyciac,
okopczykowac,
> nawiezc, opryskac, itp., ale to zapewne z nudow :-)

Wszystko zależy od odmiany, jedne wymagają cięcia inne nie,
podobnież z chorobami.
Wiele róż jest szczepiona i to miejsce szczepienia jest
wrażliwe na mróz i przymrozki.
W Polsce zazwyczaj sprzedaje się róże z odkrytym korzeniem,
więc zależność między terminem sadzenia i kopczykiem jest
tutaj zrozumiała.

Myślę, ze warto poszukać starych odmian tzw róż
historycznych oraz dzikich, które sprawdziły się w naszych
warunkach klimatycznych.
Kiedy pozna podstawowe zasady uprawy róż nie powinno z nimi
być problemu.

Można spróbować od róż okrywowych, czy przetrwają zime bez
okrycia zamelduję wiosną:-)

Pozdrawiam
Marta

96. Data: 2003-11-12 15:26:05

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał
w wiadomości news:bot637$m5g$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w
wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:bop2o3$ccq$...@k...task.gda.pl...

> Komplemenciara :-))))))

:-)))

> Za kilka dni (jeżeli Grzegorz będzie miał chwilę czasu)
spróbuję to na
> stronie www.winogrona.org prościutko wytlumaczyć. :-)

Wątpię... oczywiście dotyczy to Grzegorza;-)

> Jeżeli chodzi o głowy - to zgadzam się z Tobą :-)

Złośliwiec;-)

Pozdrawiam
Marta

97. Data: 2003-11-12 15:31:00

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl>
napisał w wiadomości

> Hmmm.. na biurku chwilowo nie mam, bo schowalam go do
szafy :-D
> Wszedzie indziej nieustajaco chaos tworczy i entopia
gora...

Widzę, ze na klawiaturze też;-)
Ta szafa czasem życie przypomina, wiesz co tam jest, a
otworzyć niestety trzeba:-(
Zaklęty krąg...

> W torebce, mojej of korz, to ja kiedys ku swojemu
zdumieniu znalazlam
> siekierke... Taka mala, ale zawsze.

To nawet moje nożyczki przebiłaś:-)

Pozdrawiam
Marta

98. Data: 2003-11-12 18:19:54

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Ja to nazywam kopcem kreta:-)
> Jak to w górach wszystkie skalniaki mają kształt stożka.
:)
dla mnie ten "zdechly stegozaur" jest besiarski
a kopiec kreta kojarzy mi sie z babkami
:)))))))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

99. Data: 2003-11-12 18:38:36

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczę?niak napisał(a) w wiadomości: ...
>Aesculus hippocastanum - 3 szt.
>Ouercus robur - 1 szt.
>Stipa joannis - 1 szt.
>Allium sp. - 1 szt.cebulka
>[...]

W moich kieszeniach (pewnie dlatego, ze mniej pojemne od damskiej torebki)
znalazlem ostatnio nasiona jedynie:
Abies veitchii (prawdopodobnie, lub jakis mieszaniec)
Platanus x acerifolia
Chamaecyparis nootkatensis
Wszystkie schowalem tam z premedytacja i zapomnialem o nich. Stopniowo je
gubilem i tak wszystkie gdzies wypadly (prawie). Ostalo sie pare sztuk,
ktore tez wyrzucilem gdzies w terenie.
Oto jeszcze jeden przyklad wplywu czlowieka na rozprzestrzenianie sie
gatunkow ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

100. Data: 2003-11-12 19:50:11

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

O skalniku c.d.

> prawie naturalny jest duzo trudniej zrobic
> i nie moga to byc raczej otoczaki zwiezione z pol
> :((((((((((
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

I kto to mówi ?!:-)