Dzien dobry

1. Data: 2001-03-11 11:34:00

Temat: Dzien dobry
Od: "Sylwia" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich......

Jestem uzytkownikiem internetu od niedawna.
Probuje cos zadzialac, chcialabym poznac ciekawych ludzi....... porozmawiac....

Jestem ON od 3 lat , umiarkowany stopień niepelnosprawnosci
(postepujacy, duzy ubytek sluchu).
Jeszcze narazie pracuje zawodowo choc jest mi coraz trudniej........

Jezeli chcielibyscie ze mna porozmawiac bylabym ....... 8:)3)=.......:-)........

Do uslyszenia.
Sylwia.

2. Data: 2001-03-11 16:47:32

Temat: Re: Dzien dobry
Od: Agata Jurkiewicz <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia <e...@p...onet.pl> wrote:

> Jezeli chcielibyscie ze mna porozmawiac bylabym ....... 8:)3)=.......:-)........

Jeśli jesteś zainteresowana poznaniem ludzi z podobnymi do Twoich
doświadczeniami, zapraszam również na e-mailową listę dyskusyjną
'Kakofonia', poświęconą problemom słuchu.
Aby się zapisać, należy na adres:
m...@u...idn.org.pl
wysłać e-mail o treści:
subscribe kakofonia
Adresem listy, na który należy następnie wysyłać skierowane do
innych uczestników maile, jest:
k...@u...idn.org.pl
Mamy również swoją stronę pod adresem: http://kakofonia.idn.org.pl
Zapraszam!

Agata Jurkiewicz.

3. Data: 2001-03-11 20:48:41

Od: "Przemyslaw Osuch" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jestem ON od 3 lat , umiarkowany stopień niepelnosprawnosci
> (postepujacy, duzy ubytek sluchu).
(...)

Zapraszam takze na strone www.nieslyszacy.pl

4. Data: 2001-03-12 18:44:30

Od: <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sraka padaka 7

be
meble
klocki

powodzienia

> [...]
> Jeszcze narazie pracuje zawodowo choc jest mi coraz trudniej........
>
> Jezeli chcielibyscie ze mna porozmawiac bylabym .......  8:)3)
=.......:-)........

5. Data: 2001-03-13 08:29:27

Temat: Odp: Dzien dobry
Od: "RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Użytkownik <h...@p...onet.pl> pisze :

> sraka padaka 7
>
> be
> meble
> klocki
>
> powodzienia

Jesteś Super Gość !!!
Ale wytłumacz co to wszystko znaczy .
powodzienia - a może powodzenia

Pozdr......Szymon

6. Data: 2001-03-13 12:34:27

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia napisał(a):

> Witam wszystkich......
>
> Jestem uzytkownikiem internetu od niedawna.
> Probuje cos zadzialac, chcialabym poznac ciekawych ludzi....... porozmawiac....

Dzięki za zainteresowanie.

> Jezeli chcielibyscie ze mna porozmawiac bylabym ....... 8:)3)=.......:-)........

Napisz jaki maszkontakt z internetem - jakie lacze - bo oprocz grupy
jest jeszcze
kanal na IRC - #inwalidzi - sam tam bywam -w godzinach 10-15 i mozemy
porozmawiac
na żywo

Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-----------------------------+
|http://www.proinfo.pl/jacek.k|
+-----------------------------+

7. Data: 2001-03-14 12:15:48

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski napisał(a):

> Sylwia napisał(a):

..
> kanal na IRC - #inwalidzi - sam tam bywam -w godzinach 10-15 i mozemy
pomyłka :-(

#inwalida

ups - przepraszam - i chętnie zapraszam tych którzy mogą !!!!

Z pozdrowieniami

Jacek K.

|http://www.proinfo.pl/jacek.k|

Ciekawa strona dla niepełnosprawnych
Prosba
dofinansowanie komputera
protest poszkodowanych przez sluzbe zdrowia
pytanie o pITy 2000