Dziennik Dietetyka - program komputerowy

1. Data: 2003-04-06 15:05:19

Temat: Dziennik Dietetyka - program komputerowy
Od: "Dziennik Dietetyka" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Dziennik Dietetyka jest programem użytkowym przeznaczonym dla szerokiego
grona użytkowników, którzy dbając o swoją sylwetkę pragną mieć lepszą
kontrolę nad spożywanymi produktami. W łatwy i przyjemny sposób ustalamy
codzienne posiłki, a program informuje nas o realizacji dziennego
zapotrzebowania oraz tworzy różnego rodzaju statystyki .

zapraszam do odwiedzenia strony: http://www.dziennik-dietetyka.prv.pl i
ściągnięcia programu.

Pozdrawiam,
Zespół Dziennika Dietetyka
http://www.dziennik-dietetyka.prv.pl

2. Data: 2003-04-14 19:50:43

Temat: Re: Dziennik Dietetyka - program komputerowy
Od: "MiSiek" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziennik Dietetyka" <d...@o...pl> napisał w
wiadomości news:b6pfp3$bfe$1@absinth.dialog.net.pl...

3. Data: 2003-04-14 22:17:29

Od: "Dziennik Dietetyka" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MiSiek" <T...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> klucz = "(temp)vvvvvvvvvvv Użytkownik = Żona
> ad. 3: który z tych kluczy jest właściwy ?!?

oba, poniewaz, jak sie domyslam, użytkownik "Żona" nie ma praw
administratora.
Wowczas genererowany jest tzw. klucz tymczasowy (temp).

> [...]
> początku.
>
> Generalnie, widzę tu bardzo wielką niedogodność i bardzo User_NOT_Friendly

jestesmy otwarci na wszelkiego rodzaju sugestie...

> [...]
komunikat
> :-(
> Tutaj liczę na Waszą pomoc. Tylko co będzie, jeżeli potem wygenerowany

prawdopodobnie wynika to z blednej instalacji BDE (dokladny opis instalacji
znajduje sie na stronie: http://www.dziennik-dietety.prv.pl/pomoc.htm )
Co do klucza: nie zostanie wygenerowany inny, o tym dalej...

> [...]
> A jak mi się zachce wogóle zmienić System Operacyjny ? A jak jutro program
> przestanie też działać na Notebook'u, a jak...

Formatowanie dysku czy zmiana Sys. Op. nie wplywa na wygenerowany klucz.
Tylko klucz tymczasowy (tworzony dla kont uzytkownikow, ktorzy nie sa
administratorami) jest podatny na formatowanie dysku.

> [...]
> UŻYTKOWNIKÓW, NA W SUMIE TRZECH KOMPUTERACH.
> I za moją uczciwą opłatę, oczekuję ODROBINY ZAUFANIA i równie UCZCIWEGO

Cena 12 zl dotyczy jednego numeru seryjnego.
Zamierzamy wprowadzic promocję od ilosci wykupionych numerow seryjnych.
Na ta chwile proponuje dla Pana: (3 klucze + 1 tymczasowy za 33 PLN)

> [...]
> nielegalną (z uwagi na jego niezaprzeczalne walory) - na pewno. Przecież
> wręcz prowokuje do poszukiwania hackerskich rozwiązań (...)

niestety piractwa sie nie uniknie

> [...]
> przydługie uwagi. A na dzieńdobry pomożecie w rozwiązaniu problemu
> przywrócenia do działania programu na moim kompie w pracy.

prosze o dokladniejszy opis problemu na priv (kontakt na stronie programu:
> [...]

> podaniu swojego wzrostu, wagi, wieku, trybu życia
> i nie pamiętam czego jeszcze, otrzymywało się wyliczony software'owo

tak, taka opcja jest przewidywana w kolejnych wersjach

> [...]
> Po ok. 0,5 roku na MM i schudnięciu ok. 10kg, chcę teraz spróbować DO,
> ale niewykluczone że kiedyś wrócę do MM.

w obecnej chwili nie jestem w stanie odpowiedziec na to pytanie.

> [...]
> tak jak to mam nadzieję w tym przydługim tekście starałem się opisać.
>
> Chciałbym już swoją Świąteczną dietę kontrolować Waszym Programem.

Rowniez pozdrawiam,
Konrad

P.S. jesli ma Pan jeszcze jakies uwagi, badz pytania, prosze je kierowac
prywatnie na adres kontaktowy.

4. Data: 2003-04-14 22:20:00

Od: "Dziennik Dietetyka" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do linku wkradl sie blad:

> [...]
> znajduje sie na stronie: http://www.dziennik-dietety.prv.pl/pomoc.htm )
> Co do klucza: nie zostanie wygenerowany inny, o tym dalej...

powinno byc: http://www.dziennik-dietetyka.prv.pl/pomoc.htm

Przepraszam za błąd.

watrobka rybna (DO)
Co na swiezy oddech zamiast gum?