Dziewictwo.....

1. Data: 2005-01-06 19:22:29

Temat: Dziewictwo.....
Od: "Ewelina" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego w dzisiejszych czasach dziewictwo w wieku np. 20 lat uważane jest
za dziwaczne i niemodne?

1. Data: 2005-01-06 19:26:37

Temat: Re: Dziewictwo.....
Od: Marcin 'mcb' Buczyłko <m...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-01-06 20:22, Ewelina napisał(a):
> Dlaczego w dzisiejszych czasach dziewictwo w wieku np. 20 lat uważane jest
> za dziwaczne i niemodne?

A jest? Być może niektórzy muszą się dowartościować tłumacząc błędy
młodości w sposób o którym napisałaś.

--
Marcin Buczyłko :: gg:508241 :: http://www.mcb.one.pl/
"Docenić potęgę stu czterech klawiszy..."

1. Data: 2005-01-06 19:27:30

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Ewelina" <e...@t...pl> wrote in message
> Dlaczego w dzisiejszych czasach dziewictwo w wieku np. 20 lat uważane jest
> za dziwaczne i niemodne?

Zalezy przez kogo. W Ameryce Polnocnej zachowanie dziewictwa do slubu staje
sie wzrastajacym trundem.

Kaska

1. Data: 2005-01-06 19:32:51

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*Ewelina* wrote in <news:crk383$eb5$1@korweta.task.gda.pl> :

> Dlaczego w dzisiejszych czasach dziewictwo w wieku np. 20 lat uważane jest
> za dziwaczne i niemodne?

Bo nie jest trendy - co by se inni pomyśleli. Niedługo będzie nie w
modzie brak dziecka przed 20-tką.

--
Jesteś zazdrosny bo głosy mówią tylko do mnie.

1. Data: 2005-01-06 19:36:19

Od: "Casper" <r...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewelina
> Dlaczego w dzisiejszych czasach dziewictwo w wieku np. 20 lat uważane jest
> za dziwaczne i niemodne?

Dzis wsrod mas lumpenproletariackich panuje przeswiadczenie, ze seks sluzy
do zabawy. No a wiadomo, ten kto nie lubi zabawy, ten kretyn i zjebus.
Analogicznie sytuacja wyglada z używkami. Kto nie lubi sobie przypalić, ten
jest outsider niewarty zapraszania na "imprę".

Dawniej kladziono nacisk na polaczenie seksu z uczuciami, a jako ze o
uczucia niełatwo (serce nie sługa) to i na seks z milosci trzeba czekac
wiele lat.

1. Data: 2005-01-06 19:43:42

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06.01.05, około 20:22, Ewelina bulgocze:

> Dlaczego w dzisiejszych czasach dziewictwo w wieku np. 20 lat uważane jest
> za dziwaczne i niemodne?

Masz niemodne informacje.
Teraz znowu cnoty na topie, lub, że się tak wyrażę: dżejzi ;)

--
ika - umop apisdn
how can I win the lottery with these terrible social skills?

1. Data: 2005-01-06 19:47:39

Od: "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ika" <i...@s...wody> napisał w wiadomości
> Dnia 06.01.05, około 20:22, Ewelina bulgocze:

> Masz niemodne informacje.
> Teraz znowu cnoty na topie, lub, że się tak wyrażę: dżejzi ;)

chyba fleszi :), a może nawet przefleszi ;)

p.

1. Data: 2005-01-06 20:41:52

Od: "kazoo" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego w dzisiejszych czasach dziewictwo w wieku np. 20 lat uważane jest
> za dziwaczne i niemodne?

A na czym by zarabiali producenci kondomow, sex-gadzetow, gazetek, itd?
Stracisz szybciej dziewictwo - wiecej wydasz na pewne sprawy - bedziesz
bardziej poprawna _ekonomicznie_;) No chyba jest w tym troche prawdy!

--
mijamsieczesto.kazoo

1. Data: 2005-01-06 20:58:17

Od: "Casper" <r...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kazoo
> A na czym by zarabiali producenci kondomow, sex-gadzetow, gazetek, itd?
> Stracisz szybciej dziewictwo - wiecej wydasz na pewne sprawy - bedziesz
> bardziej poprawna _ekonomicznie_;) No chyba jest w tym troche prawdy!

A kto niby sponsoruje gazetki dla nastolatek, ktore namawiaja do seksu w
wieku 10 lat? Wlasnie producenci srodkow antykoncepcyjnych! Wystarczy
otworzyc w Empiku pierwsza lepsza taka gazetke, by sie o tym przekonac...
Zbijanie kasy na staczaniu sie dzieci do szamba jest najwidoczniej czymś
dobrym, skoro nikt sie za to nie bierze.

1. Data: 2005-01-06 20:58:57

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06.01.05, około 20:47, Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> bulgocze
[<news:crk4ko$t33$1@mamut.aster.pl>]:

> chyba fleszi :), a może nawet przefleszi ;)

Być może wręcz sruti tuti!

--
ika - umop apisdn
if you've never seen an elephant ski, then you've never been on acid

dlaczego wszystkie kobiety koncza ze mna rozmawiac
terapia malzenstw
Wawa_ terapia malzenska
Społecznie nieprzystosowany?
mózg balast