Dzika róża ?

1. Data: 2000-04-14 23:26:57

Temat: Dzika róża ?
Od: "miro" <m...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Minionej jesieni, przy okazji gadki o kolczastych żywopłotach, ktoś
tutaj oferował dużą ilość starych krzaków jakiejś dzikiej róży, których
używał w szklarni, jako podkładka pod uprawę kwiatów ciętych. Wyrzucił
2000 krzaków, a ja dowiedziałem się za późno. Czy może przypadkiem i w
tym roku ktoś z hodowców róż będzie opróżniał szklarnię ze starych
krzaków ?... A jeśli tak - to do jakiej wysokości dorosną te stare
krzaki, jeśli pozwolę im dziko rosnąć ?.. Czy będą jeszcze miały
wystarczającą siłę witalną ? Może trzeba te krzaki jakoś dzielić w celu
ich częściowej odnowy ?
Gdyby ktoś miał chociaż z 500 starych podkładek, a jeszcze lepiej nie
całkiem na północy Polski, to niekoniecznie to musi być za darmo... I
tak bym zyskał, że łatwo będzie mi to wyjąć i wsadzić, bo już gotowe...

Pozdrówko, Miro, m...@w...onet.pl