Dżinsy w VS - te amerykańskie rozmiary :-(

11. Data: 2008-02-08 15:37:17

Temat: Re: Dżinsy w VS - te amerykańskie rozmiary :-(
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 08 Feb 2008 14:30:42 +0100, Theli <g...@w...pl> wrote:

> W Polsce? Raczej nie. 38/40 to przewaznie S/M, w skrajnych przypadkach L.

A nie przypadkiem M/L? S/M to raczej 36/38. Zawsze widziałam, że 36
odpowiada S, 38 M itd.

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

12. Data: 2008-02-08 15:40:42

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 08 Feb 2008 15:55:55 +0100, Jagna W. <w...@o...eu> wrote:

> Jeszcze nigdzie nie spotkałam się z tak pokręconą rozmiarówką.

Rownie pokrecona jest, moim zdaniem, w Carry. Lubie ich ciuchy, ale bez
mierzenia ani rusz. Raz biore 38 a raz 42 (spodnice na przyklad). Roznia
sie nawet te same rzeczy z ta sama metka, a w innych kolorach :(

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

13. Data: 2008-02-08 20:12:11

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna pisze:

> A nie przypadkiem M/L? S/M to raczej 36/38. Zawsze widziałam, że 36
> odpowiada S, 38 M itd.

To pewnie zalezy od sklepu, w ktorejs sieciowce (carry?) M to 40.

th

14. Data: 2008-02-08 20:54:16

Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> No włąśnie u Amerykanów to jakoś inaczej jest, ich baby od sa grubsiejsze,
> a chcą też nosić te eski i emki, jak my, Europejki ;-P

Może to będzie pomocne? To amerykańska firma.
http://www.gap.com/customerService/info.do?cid=2314
Albo http://www.gap.com i na samym dole, po lewej Size Charts (są nawet
rozmiarówki dla psów ;-)

JW

15. Data: 2008-02-08 23:09:12

Od: magia <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli pisze:
> To pewnie zalezy od sklepu, w ktorejs sieciowce (carry?) M to 40.

W KappAhl?

m.

16. Data: 2008-02-09 12:47:53

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Może kto wie, jakiego w końcu cala się używa w "UStaniech"???

kurcze, ja myslalam, ze jednego (feet, inch) tylko :))

http://www.onlineconversion.com/length_common.htm

> Albo przynajmniej: jaki rozmiar w VS odpowiada polskiemu 38/40?
> Nawet na Allegro sprzedający podają "tłumaczenie" rozmiarowe z
> amerykańskiego na polski w przypadku konkretnych ubrań, ale boję się
> zastosować to wprost do dżinsów...

powiem szczerze- lepiej przymierzyc ;)))
spodnie w VS sa skrojone dla mlodych lasek, i musisz miec figure mlodej
dziewczyny zeby bylo dobrze. Tutaj czesto spodnie z tymi samymi rozmiarami
numerycznymi, maja inne rozmiary faktyczne, jesli sa uszyte dla juniors, a dla
misses. Poza tym musisz zwrocic uwage na opis ciecia bo np slim fit bedzie
bardziej obcisly niz relaxed fit (a majacy te same numeryczne rozmiary). To
samo sie tyczy boot cut do straight. Poza tym zwroc tez uwage na dlugosc
nogawki, bo moze byc short, regular, long.

generalnie majac w Polsce rozmiar 36/38 kupuje tu rommiary od 4 do 8, lub S/M.
No i znow wszystko zalezy czy jestes figury junior czy miss (bardziej "curvy")

Szczezrze o ile bym kupila bluzke online to spodni nigdy. Kiedys poszlam w
ciemno kupic druga pare moich ulubionych leviskow, kupujac w ciemno, i potem
szybko zwracalam do sklepu, bo srednio mi lezaly na tylku. No ale powodzenia w
kazdym badz razie zycze.
i.

17. Data: 2008-02-09 12:54:44

Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> generalnie majac w Polsce rozmiar 36/38 kupuje tu rommiary od 4 do 8, lub
> S/M.
> No i znow wszystko zalezy czy jestes figury junior czy miss (bardziej
> "curvy")

Fajnie to się czyta "czy jesteś figury junior czy bardziej curvy" ;-))

JW

18. Data: 2008-02-09 13:07:59

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> (...)
>
> kurcze, ja myslalam, ze jednego (feet, inch) tylko :))

Moze jest tak jak z tuzinem. Ktos tu (=na grupach dyskusyjnych, nie
pamietam kto i na ktorej) zostal w USA zaskoczony ,,european dozen'' na
okreslenie 10.

> powiem szczerze- lepiej przymierzyc ;)))

Przeciez Ikselka nie mierzy ubran w sklepie (zarazki cy cus), zajrzyj da
watku sprzed kilku tygodni ;)

th

19. Data: 2008-02-09 18:25:09

Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Przeciez Ikselka nie mierzy ubran w sklepie (zarazki cy cus)

Zarazki??? Pisała, że kupuje wysyłkowo, więc dlatego nie mierzy.

JW

20. Data: 2008-02-09 18:35:00

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 Feb 2008 19:25:09 +0100, Jagna W. napisał(a):

> Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Zarazki??? Pisała, że kupuje wysyłkowo, więc dlatego nie mierzy.
>

> JW

Theli subtelnie "przeinterpretowuje" moje niegdysiejsze wypowiedzi, jak
zwykle :-)

skuteczne odchudzanie
skuteczne odchudzanie
skkuteczne odchudzanie