Dziś Tusk mnie miło zakoczył :-)

101. Data: 2007-10-24 14:50:58

Temat: Re: Dziś nikt mnie tu miło nie zakoczył ;-)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaKasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:ffn7ja$as5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Tak myślisz naprawdę czy się przekomarzasz
> z Ikselką?

A jak myślisz? ;P

102. Data: 2007-10-24 14:53:43

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ciicho! Nie gaś Kati!
> Ona próbuje naprawić to coś spipcyła ;P

I znów mi się ten mądry ksiądz przypomniał, co to po zastępstwie za
niego na lekcji religii, na wątpliwości nauczyciela co do poprawności
"toku" tej lekcji, powiedział: "nie prostować, nie prostować!" :-)

--
XL wiosenna

103. Data: 2007-10-24 14:54:46

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nic dziwnego ze siedzisz w lesie...

W każdym razie nie "jeszcze w lesie" :-)))

--
XL wiosenn

104. Data: 2007-10-24 15:07:03

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I znów mi się ten mądry ksiądz przypomniał, co to po zastępstwie za
> niego na lekcji religii, na wątpliwości nauczyciela co do poprawności
> "toku" tej lekcji, powiedział: "nie prostować, nie prostować!" :-)

no i na taką ksywą wyrosłaś...

105. Data: 2007-10-24 15:07:52

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W każdym razie nie "jeszcze w lesie" :-)))

A co? Już? ;P
[Nauka poszła w las...]

Wybory 2007 - kompas wyborczy.
Dżem na Kulturze