Dziś Tusk mnie miło zakoczył :-)

1. Data: 2007-10-15 19:09:10

Temat: Dziś Tusk mnie miło zakoczył :-)
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

...jak na Tuska :-)
"A panu, panie prezydencie, życzę naprawdę powrotu do zdrowia".

Dołączam się :-D

--
XL wiosenna

2. Data: 2007-10-15 19:32:37

Temat: Re: Dziś Tusk mnie miło zakoczył :-)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ...jak na Tuska :-)
> "A panu, panie prezydencie, życzę naprawdę powrotu do zdrowia".

"spece" od pr myśleli nad tym zdaniem z tydzień
i jeszcze musieli je wyświetlić na monitorze...
...a i tak przekręcił.

3. Data: 2007-10-15 19:41:42

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> "A panu, panie prezydencie, życzę naprawdę powrotu do zdrowia".

UWAGA - oceniam glownie retoryke, strategie, sposob wypowiedzi i prowadzenia
debaty
(merytoryczne aspekty, programy partii itd schodza na plan dalszy):

IMO:
1 polowa debaty - przegrana Tuska. Druga polowa debaty - remis. Tusk sie
poprawil.
Ogolnie:
Tusk - zaczepne "wycieczki osobiste" pod adresem Kwacha,
niezbyt inteligentne proby zlosliwosci, ktore Kwach sprawnie odpieral a
nawet obracal na swoja korzysc.
Nerwowe momenty u Tuska, brak pewnosci siebie, czasem rozwleklosc
wypowiedzi.
Plus ogolnikowosc, niespojnosc argumentow Tuska, idealizm, gornolotnosc
"Polacy chcą lepszego państwa", hasłowosc bez konkretow.
Kwach merytorycznie mowil rzeczy, ktore mozna bylo zrecznie zripostowac, a
Tusk tego nie robil.
Mialam wrazenie, ze prowadzacy debate dziennikarze byliby w stanie lepiej
zripostowac Kwacha niz robil to Tusk.
(BTW, pani Gawryluk chyba nie do konca dala sobie rade ze swoja czescia
debaty).
Kwach - merytorycznie mozna sie bylo wiecej spodziewac, dość słabo. Mozna
bylo znalezc slabe punkty merytorycznie w tym co mowil, Tusk tego nie
wykorzystal.
co do retoryki - zwyciestwo Kwacha. Jest lepszym mowcą, pewny siebie,
przekonujący (jesli nie bierze lekow ;)) Cięte riposty, mniej wycieczek ad
personam. bywa sarkastyczny.

Takie debaty to widowisko sportowe. Ring bokserski, walka dwoch
indywidualnych zawodnikow a nie merytoryczne starcie programow partii. O tym
warto pamietac.
I tak wiem na kogo glosuję i debaty na to nie wplynely.

pozdr
o.

4. Data: 2007-10-15 19:42:32

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:

> Takie debaty to widowisko sportowe.

Tu bym powątpiewała, czy sportowe ;-P

> Ring bokserski, walka dwoch
> indywidualnych zawodnikow a nie merytoryczne starcie programow partii. O tym
> warto pamietac.
> I tak wiem na kogo glosuję i debaty na to nie wplynely.

Czyli to, co napisałam wcześniej: walki kogutów, a my i tak wiemy swoje,
bośmy nie głupi :-)

--
XL wiosenna

5. Data: 2007-10-15 19:45:12

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Niegłupi nie ogladają głupstw...

A "Shreka" to oglądałeś...
;-P

--
XL wiosenna

6. Data: 2007-10-15 19:47:43

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2007-10-15 19:55:26

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:

> [...]
>
> IMO:
> 1 polowa debaty - przegrana Tuska. Druga polowa debaty - remis. Tusk sie

Wg mnie był cały czas niezły, lecz to Kwas po pierwszych udanych
poskokach dostaje zawsze fanfaronady - i wtedy pada wobec ataku
przeciwnika, który tylko na to czeka. To zrobił właśnie Tusk. Nie sztuka
skakać, sztuka dosięgać, kiedy cel znajduje się najniżej :-D

--
XL wiosenna

8. Data: 2007-10-15 19:59:10

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> swoje,

> Skoro uważasz Shreka
> [1szą część
> dla ścisłości]
> za głupi to z tobą
> nie rozmawiam...
>
> I jeszcze cię Tfusk
> inspiruje...tfu...

Nie głupi, tylko głupstwo = mało ważki :-)
Do...bra...noc. Krużel Cię ściga, będziesz miał co robić dziś też, a ja
się zmywam niepostrzeżenie :-P

--
XL wiosenna

9. Data: 2007-10-15 20:00:08

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A "Shreka" to oglądałeś...
> ;-P

Skoro uważasz Shreka
[1szą część
dla ścisłości]
za głupi to z tobą
nie rozmawiam...

I jeszcze cię Tfusk
inspiruje...tfu...

10. Data: 2007-10-15 20:05:54

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Oct 2007 21:59:10 +0200, Ikselka napisze:

> Nie głupi, tylko głupstwo = mało ważki :-) Do...bra...noc. Krużel Cię
> ściga, będziesz miał co robić dziś też, a ja się zmywam niepostrzeżenie
> :-P

następna z belferskimi nawykami

Wybory 2007 - kompas wyborczy.
Dżem na Kulturze