Dziś Tusk mnie miło zakoczył :-)

11. Data: 2007-10-15 20:06:41

Temat: Re: Dziś Tusk mnie miło zakoczył :-)
Od: "Gawreon" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

ostryga<z...@v...pl>
news:ff0fpt$361$1@news.onet.pl

[...]
> [...]
> Mialam wrazenie, ze prowadzacy debate dziennikarze byliby w stanie
> lepiej zripostowac Kwacha niz robil to Tusk.
> (BTW, pani Gawryluk chyba nie do konca dala sobie rade ze swoja
> czescia debaty).
> Kwach - merytorycznie mozna sie bylo wiecej spodziewac, dość słabo.
> Mozna bylo znalezc slabe punkty merytorycznie w tym co mowil, Tusk
> tego nie wykorzystal.
> co do retoryki - zwyciestwo Kwacha. Jest lepszym mowcą, pewny siebie,
> przekonujący (jesli nie bierze lekow ;)) Cięte riposty, mniej
> wycieczek ad personam. bywa sarkastyczny.
[...]

Ale też zdecydowane prowadzenie na początku debaty za bardzo dodało mu
skrzydeł i przeholowywał a wtedy robił się niesympatyczny - wtedy na jego
tle Tusk zyskiwał sympatię, którą nadrabiał mniejszą sprawność. Tusk dobrze
wybrnął z pytań o koalicję z LiD, aborcję, eutanazję, lustrację. Poległ na
Irlandii, ułaskawieniu Sikory itp.

Apel Tuska do wyborców LiD na koniec dobrym zakończeniem (choć niespecjalnie
wynikającym z całej debaty).

Sondy internetowe na razie zgodne z moim odczuciem: niewielka wygrana Tuska.

Gawreon

12. Data: 2007-10-15 20:23:58

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Krużel" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> następna z belferskimi nawykami

to jeszcze nie wiesz że każda tak ma?

13. Data: 2007-10-15 20:37:58

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gawreon" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> Ale też zdecydowane prowadzenie na początku debaty za bardzo dodało mu
> skrzydeł i przeholowywał a wtedy robił się niesympatyczny - wtedy na jego
> tle Tusk zyskiwał sympatię, którą nadrabiał mniejszą sprawność.

Ok. Można to tak widzieć.
Sympatia w drugiej częsci spotkania dla Tuska.
Sprawność oratora (z wszystkimi tego konsekwencjami, czyli równiez cięte
riposty, itd)
lepsza jednak u Kwacha.

I tak, Kwach bywa, jak mówisz, "niesympatyczny", "cięty", "sarkastyczny",
szybki w ripostach.
IMO bardziej było to widać w pierwszej debacie z Kaczorem, sarkazm wręcz
płynął z Kwacha.
Ale mimo to uważam, że w pierwszej części debaty Tusk był bardziej złośliwy,
i to w niezgrabny sposób.

Tusk dobrze
> wybrnął z pytań o koalicję z LiD, aborcję, eutanazję, lustrację. Poległ na
> Irlandii, ułaskawieniu Sikory itp.

Na Irlandii poległ sromotnie. ;)

> Apel Tuska do wyborców LiD na koniec dobrym zakończeniem (choć
> niespecjalnie wynikającym z całej debaty).
>
> Sondy internetowe na razie zgodne z moim odczuciem: niewielka wygrana
> Tuska.

Jedna refleksja ogólna - jesli decyzje wyborców na kogo głosować zaczną
zależeć głównie od tego, kto jest lepszym mówcą na debacie, to trochę
kiepsko.

Poza tym, prawie usnęłam na tej debacie. Trudy poniedziałku mnie zmogły. :)
Więc może byłeś bardziej przytomny i uważny podczas oglądania.
BTW na pierwszym w tym samym czasie była chyba nieźle zapowiadająca się
sztuka w teatrze TV.

pozdr i dobranoc.

o.

14. Data: 2007-10-15 20:38:07

Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

Gawreon napisał(a):

> Tusk dobrze
> wybrnął z pytań o koalicję z LiD, aborcję, eutanazję, lustrację.

Jak dla kogo :)

--
Kamnez
----

15. Data: 2007-10-15 20:38:24

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Oct 2007 22:23:58 +0200, Sky napisze:

> to jeszcze nie wiesz że każda tak ma?

swoimi nazwiskami sobie * szastajcie

mk

16. Data: 2007-10-15 20:42:06

Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

ostryga napisał(a):

> Jedna refleksja ogólna - jesli decyzje wyborców na kogo głosować zaczną
> zależeć głównie od tego, kto jest lepszym mówcą na debacie, to trochę
> kiepsko.

Zaraz tam kiepsko. Przecież demokracja jest tak naprawdę arystokracją
mówców :)

--
Kamnez
----

17. Data: 2007-10-15 20:47:05

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Marek Krużel" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> to jeszcze nie wiesz że każda tak ma?

Nożesz, żebym ja musiała znowu z łóżka wyskakiwać!!!
Jaka każda, jaka każda? jaka następna? - typowo męskie...
A i tak myślę, że jesteś kobietą, póki się nie okażesz...

--
XL wiosenna

18. Data: 2007-10-15 20:48:22

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel pisze:

> swoimi nazwiskami sobie * szastajcie
>
> mk

A ja wiem, czy to jest Twoje nazwisko?
Sorry, ale sam się nim podpisujesz, to niby jak mam Cię nazywać, co?

--
XL wiosenna

19. Data: 2007-10-15 20:49:42

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> swoimi nazwiskami sobie * szastajcie

nie trzeba było podawać
...skoroś taki wrażliwy
na punkcie tego jak cię
zwą...

20. Data: 2007-10-15 20:51:51

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gawreon pisze:

> Sondy internetowe na razie zgodne z moim odczuciem: niewielka wygrana
> Tuska.

Moje - z "poezji":

A co tam aniołków wyczyny!
Chciał diabeł na niebiańskie wyżyny,