Dzisiejsze Wiadomości w TVP1, pasożyt, do jakiego medyka iść?

1. Data: 2012-08-14 18:41:46

Temat: Dzisiejsze Wiadomości w TVP1, pasożyt, do jakiego medyka iść?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiejsze Wiadomości w TVP1 o 19:30
podały istnienie na terenie Polski
pasożyta pszenoszonego pszez komara od psa.
U człowieka się nie mnoży,
po ugryzieniu pszez komara rozwija się w coś jak nicień
i wędruje pod skurą.

Powiedzieli, że do medyka powinni się zgłosić zwłaszcza ci co mają
jakieś zgrubienie w okolicy gałki ocznej.
Do jakiego medyka?
Internisty? Okulisty? Dermatologa?
Parazytologa proszę nie wymieniać, bo w praktyce jest niedostępny.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

2. Data: 2012-08-14 19:49:45

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

Ty się zgłoś do psychiatry....

3. Data: 2012-08-21 18:24:40

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nikt mi nie odpowie?
Do jakiego medyka się udać?

4. Data: 2012-08-21 18:48:11

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-08-21 20:24, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:
> Nikt mi nie odpowie?
> Do jakiego medyka się udać?

A widzisz jeszcze?

qr.a

5. Data: 2012-08-21 19:00:26

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A widzisz jeszcze?
Od 25 lat mało widzę, ale nie widzę mniej niż 3 lata temu.

6. Data: 2012-08-21 21:42:06

Od: "plumke.pl" <plumke(2+shift)plumke.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" zawsze do tego samego - psychiatry

Zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne
Grypa?
Złamanie L1 z wydzieleniem odłamu - poważne to?
Tomograf - wynik badania
Tętno 48