Dziwne. Ja o pomidorach.

31. Data: 2003-10-08 18:58:54

Temat: Re: Dziwne. Ja o pomidorach.
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Ewa Szczęoniak" <e...@b...uni.wroc.pl>

> no nie wiem, powyzej 20 bylo spokojnie, ale nie liczylam dokladnie, tu
> musze sie przyznac... Za to nadal jeszzce owocuja i sa calkiem, calkiem
:-)
:)
owocuja nadal rowniez i inne gatunki
a jutro policze i wyznacze srednia ilosci pomidorkow na jednym gronie
:)

> Wasc konfabulujesz, zeby inaczej nie rzec. Slodkie sa bardzo i dobre do
> kanapek, salatek i innych takich. Z powodu nadmiaru moj Ojciec to nawet
> przecier z nich popelnil i tez jest b. dobry :-) Przecier of korz :-D
hehe
ustalcie wersje
czy sa bardziej 'bardziej slodkie'
czy tez bardziej 'najbardziej z witamina C'tzn kwasnawe
:)
a ten ich nadmiar Evus to pewnie tez z powodu ich wielkosci
ze nikomu oprocz Ojcu nie chcialo sie ich obrywac
:PPP
w tym przypadku z moimi bylo tak samo
i ja robilem tu za 'ojca'
:)
w kazdym badz razie
bylem na nie bardzo napalony po artykule z Dzialkowca
mialem po oczekiwania smakowe niby wzgledem tych malenkich wloskich
pomidorkow
ktorych grona czasami przywozila z soba Szwagierka przyjezdzajac z wloch
:)
w tym roku u nas hitem byly pomidory z rusztu
a tych malenstw nie dalo sie 'rusztowac'
:)
trzeba bylo tez spozywac je na miejscu
po najbardziej ostroznym zrwaniu z krzaka i tak okazywalo sie
ze polowa jest peknietych
a z kolei nie dojrzewaly one rownoczesnie calymi gronkami
a jak sie czekalo
to jedne byly przejrzale a drugie ledwo czerwonawe
hehe
o bardzo duzej zawartosci witaminy CCCC(tzn.kwasne)
:)))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

--