Dziwne worki

1. Data: 2002-05-01 18:00:25

Temat: Dziwne worki
Od: "Voyt" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanie.
Mam kuzynke 15 lat której mama ( moja ciotka )
znalazła worki foliowe w których były jak ona to nazwała
pokrojone surowe ziemniaki w kostke. Oczywiście
mogą to nie być ziemniaki. Matka bardzo się martwi
a ona nie chce powiedzieć co to jest.

No i stąd pytanie.
Czy ktoś się z czymś takim spotkał ?
Domyśla się co to może być.

Pozdrawiam

Voyt

2. Data: 2002-05-01 19:57:02

Temat: Re: Dziwne worki
Od: Maciek <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niech jej mama spróbuje to się przekona. :)
A tak mówiąc serio to jaką mają konsystencję te
kostki...? Jak są twarde(tzn. pastylki) to może
być extazy, jeśli miękkie i wilgotne to mogą być
ziemniaki.....
Ale te informacje co podałeś są niewystarczające
żeby powiedzieć cokolwiek więcej. Opisz te kostki
najdokładniej jak możesz. Może masz foto (aparat
cyfrowy)???

In article <aapact$a7n$1@news.tpi.pl>,
v...@w...pl says...

3. Data: 2002-05-03 17:00:39

Od: "Norbert Kruk" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale problem. Wyrzucic G#### bez zbednych analiz. Zatruwaniem srodowiska sie
nie przejmowac ;-)

--
Norbert Kruk
Słupsk

Problem
fluor
długość kończyn a wzrost
o odchudzaniu
mam pytanie odnośnie gronkowca złocistego