Dziwnw dragania...

1. Data: 2003-02-14 16:56:41

Temat: Dziwnw dragania...
Od: "--**Komar**--" <k...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ostatnio coraz czesciej miewam dziwne drzenie "dolnej powieki" (przepraszam
jezeli uzylem zlej terminologi). Szukalem na ten temat jakichs informacji i
dowiedzialem sie, ze brakuje mi potasu. Niestety problem pojawia sie dalej i
nie wiem jak go wyleczyc. Moze ktos zna lekarstwo?

Jeszcze o oczach. Od dluzszego czasu mam strasznie popekane naczynka w oku.
Czego to moze byc powodem? Przed TV i komputerem siedze malo (ok 2godz
dziennie) oraz dobrze sie wysypiam (nie przesiaduje po nocach).

Dziekuje za pomoc...

--**Komar**--

2. Data: 2003-02-14 20:24:53

Temat: Re: Dziwnw dragania...
Od: "Warda" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pęknięte naczynko bierz większą ilość rutinoscorbinu. Mojej mamie to
pomaga ilekroć ma wylew w oku...

Użytkownik "--**Komar**--" <k...@S...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b2j78o$25e$1@nemesis.news.tpi.pl...

3. Data: 2003-02-15 21:41:03

Od: "Klosiu" <k...@z...tarnow.pl> szukaj wiadomości tego autora

chyba chodzi o magnez jezeli chodzi o te drgania
jedz wiecej slodyczy :)

4. Data: 2003-02-21 17:13:09

Od: "--**Komar**--" <k...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klosiu" <k...@z...tarnow.pl> napisał w wiadomości
> chyba chodzi o magnez jezeli chodzi o te drgania
> jedz wiecej slodyczy :)
No wreszcie cos przyjemnego! Od dzis probuje ; )

Dziekuje za pomoc...

--**Komar**--

Gastroskopia w Krakowie
ginekolog z Medicover
system jakości w medycznych lab. diagnostycznych
"klebsiella oxytoca"
Prosze o pomoc!!!