Dziwny bol glowy

1. Data: 2005-11-18 08:51:54

Temat: Dziwny bol glowy
Od: "pawel" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Glowa zaczela bolec w jednym tylko miejscu, w okolicach czubka, troche z prawej
strony. Najpierw bol byl tak jakby pulsacyjny, przy pewmych polozeniach glowy
przechodzil. Potem nawet zupelnie zniknal. W nocy pojawil sie z nowu i to na
stale w tym samym miejscu. Przy okazji czuje jakby lekkie mdlosci i potrzbe
wyproznienia, ale to moze byc chyba przypadak. W kazdym razie 2 dni wczesniej
zmarlem w glowe, bo wial bardzo silny wiatr. Przy naciskaniu glowy reka w tym
miejscu czuje jakby bol sie troche nasilal (nie jest to bol przy dotylu, ale od
nacisniecia bol sie troche nasila). Co moze byc przyczyna i jak temu zaradzic?
pawel

2. Data: 2005-11-18 13:21:24

Temat: Re: Dziwny bol glowy
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może to nic takiego, ale te mdłości i "potrzeba wypróżnienia" każą
zasugerować, żebyś zgłosił się do lekarza (rodzinnego).

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2005-11-18 13:22:58

Od: "Max" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A od kiedy masz ten bol ?

MAX

4. Data: 2005-11-18 13:27:40

Od: "pawel" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A od kiedy masz ten bol ?

Od wczoraj, 2 dni po tym jak mnie przewialo. Czasami mija.

5. Data: 2005-11-18 13:31:20

Od: "pawel" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może to nic takiego, ale te mdłości i "potrzeba wypróżnienia" każą
> zasugerować, żebyś zgłosił się do lekarza (rodzinnego).

Mdlosci i potrzeba wyproznienia minelo. Bol nie.

6. Data: 2005-11-18 14:16:38

Od: "pawel" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczalem czytac na ten temat i najbardziej mi przypomina to neuralgie Arnolda,
ale oczywiscie nie jestem pewien.

7. Data: 2005-11-20 15:22:29

Od: "pawel" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio sa dluzsze przerwy w bolu, np. od wieczora az do godzin popoludniowych
dnia nastepnego. I z niewiadomych powodow, byc moze z powodu przypadkowego
naprezenia, bol ni stad ni z wad pojawia sie w tym samym miejscu, tzn. w jednym
punkcie na czubku po prawej stronie glowy. Jest to bol jakby troche pulsujacy.
Czy moze byc neuralgia?

8. Data: 2005-11-20 15:24:27

Od: "pawel" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak siedze spokojnie i sie nie ruszam, to bol zaczyna mijac. Zadnych mdlosci nie
ma, tak jak myslalem na poczatku.

Recepta od ginekologa prywatnego
co to może być??
włosy wzmocnienie - dobre srodki