Dzongkha

61. Data: 2007-01-23 13:51:58

Temat: Re: Dzongkha
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Chyba nawet wiem, kto prosił ;-)

A, swoją drogą, to Ty zasuwaj po Silver Rain. Bardzo podobny imo do
Angel. Niestety dla mnie za słodki.

--

Gosia

62. Data: 2007-01-23 13:54:04

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):

> Super pomysł z tym blogiem.

popieram, blog jest czad!

mnie tez niedawno dopadla mania blogowa, ktora miala byc lekiem na
manie zakupowa. ale poki co okazuje sie, ze nic z tego :)
(stanikomania.blox.pl, jakby kogos interesowaly
wynurzenia na temat stanikow powyzej rozmiaru DD).

wracajac do zapachow: zajrzyjcie na truskawe. rozumiecie cos z tego??

-- kasica

63. Data: 2007-01-23 14:02:45

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał(a):

> wracajac do zapachow: zajrzyjcie na truskawe. rozumiecie cos z tego??
Tak jest juz od swiat;-(Ja zamówiłam Rodrigeza pare dni przed swietami,
a potem juz du....Prawde mówiac jestem załamana, bo jak juz sie
przekonałam do zakupów na Truskawce, to masz. Swoja droga moze ktos
podrzuci jeszcze sprawdzone sklepy internetowe z perfumami?

--

Gosia

czy ktoś stosował Noredol?
Prostownica do włosów holden