EEG

1. Data: 2004-03-25 20:53:15

Temat: EEG
Od: "Tashka" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani pomozcie !!
Potrzebuje dobrej metody na takie zrobienie badania EEG aby wyniki wyszly w
kierunku epilepsji.
Z góry dziekuje :-)

2. Data: 2004-03-25 21:42:11

Temat: Re: EEG
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Mar 2004 21:53:15 +0100, Tashka wrote:

> Potrzebuje dobrej metody na takie zrobienie badania EEG aby wyniki wyszly w
> kierunku epilepsji.
> Z góry dziekuje :-)

Nikt rozsądny nie rozpozna epilepsji na podstawie samego EEG. A w
przypadkach wątpliwych są bardzo skuteczne metody weryfikacji - na
przykład video EEG, czy EEG 24 godzinne.

Kłamstwo ma krótkie nogi.

m.
Marek Bieniek (mbieniek at onet pl)
*Life is too complex for oral communication*

3. Data: 2004-03-27 12:26:24

Od: "tashka" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przypadkach wątpliwych są bardzo skuteczne metody weryfikacji - na
> przykład video EEG, czy EEG 24 godzinne.

Dzieki serdeczne za odpowiedz. Gdybys znal jakas metode na "oklamanie" samego
EEG (w przypadku zalecenia video EEG i EEG 24 godzinnego kombinowalabym dalej)
to prosze o jakas rade. Z gory dziekuje i goraco pozdrawiam :-)

4. Data: 2004-03-27 14:20:30

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Mar 2004 13:26:24 +0100, tashka wrote:

> Gdybys znal jakas metode na "oklamanie" samego
> EEG [...]
> to prosze o jakas rade. Z gory dziekuje i goraco pozdrawiam :-)

Na mnie nie licz. Na przykład dlatego, że zbyt wiele razy miałem do
czynienia z symulantami (jako lekarz), żeby innym kolegom - lekarzom
przysparzać bezsensownej pracy, albo na przykład dlatego, że nie mam
zamiaru potem pracować na jakiegoś lenia i oszusta który sobie
'załatwił' rentę (powodów jest zresztą wiele więcej).

Dla mnie EOT.

m.
Marek Bieniek (mbieniek at onet pl)
*Life is too complex for oral communication*

Sclerosis Multiplex
dolegliwosci sercowe a kondycja...
Chec zakupu
Szukam pozycji z psychiatrii?