ENCEPUR -b.pilne

1. Data: 2002-04-11 09:40:07

Temat: ENCEPUR -b.pilne
Od: "MG" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Pilnie potrzebuję szczepionkę Encepur przeciwko zapaleniu mózgu. Jeżeli
ktoś wie gdzie aktualnie można ją kupić to bardzo proszę o kontakt.
Potrzebuję 2 sztuki. Jestem zaszczepiony pierwszą dawką i w tych dniach mija
termin 2 szczepienia. Niestety nigdzie na terenie wielkopolski nie mogę jej
kupić. Marek

2. Data: 2002-04-11 18:15:21

Temat: Re: ENCEPUR -b.pilne
Od: "Piotr \"PI\"" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MG" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
mija
> termin 2 szczepienia. Niestety nigdzie na terenie wielkopolski nie mogę

Witam
A po co sa apteki. Aptekarz ma Ci obowiazek sprowadzic.

Adres i telefon (nie wiem czy aktualny) hurtowni gdzie moze to byc:
CEFARM Centrala Farmaceutyczna
01-248 Warszawa, Jana Kazimierza 16 (22) 6340222
(22) 6340359

Pozdrawiam i zycze powodzenia:
Piotr
www.techfarm.prv.pl

Szukam kogoś z CM-UJ
Nowy wykaz lekow refundowanych
VISION?
SZUKAM PRACY
Metylparaben i działanie dermatologiczne