ESKK

1. Data: 2005-10-13 05:47:36

Temat: ESKK
Od: "Kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie, chciałam zapytać, czy ktoś z Państwa uczył się poprzez ESKK?
Chodzi mi konkretnie o języki obce, czy to ma sens?
Kasia

2. Data: 2005-10-13 09:16:31

Temat: Re: ESKK
Od: i...@p...onet.pl (irena) szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

> Witam serdecznie, chciałam zapytać, czy ktoś z Państwa uczył się poprzez
ESKK?
> Chodzi mi konkretnie o języki obce, czy to ma sens?
> Kasia

Witam! Ja uczę się w ESKK języka francuckiego dla średniozaawansowanych.
Ukończyłam tam też kurs dla początkujacych. Metoda w ESKK jest bardzo
praktyczna ale naprawdę dla wytrwałych i sumiennych. Sama narzucasz sobie
czas pracy, no i oczywiście staraj się analizować każde zdanie, podkreślaj
je ołówkiem itp.. a zobaczysz że naprawdę szybko możesz się nauczyć
języka. Pozdrawiam Irena

3. Data: 2005-10-13 10:42:51

Od: "Kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Metoda w ESKK jest bardzo
> [...]
> czas pracy, no i oczywiście staraj się analizować każde zdanie, podkreślaj
> je ołówkiem itp.. a zobaczysz że naprawdę szybko możesz się nauczyć

No tak, ale jak sie jest "naprwade wytrwałym i sumiennym" to można poprostu
kupić sobie książke i ćwiczenia i uczyć się samemu w domu, po co wtedy co
miesiąc płacić?? W czym ESKK jest lepsze od tej metody??
Kasia

4. Data: 2005-10-14 13:28:07

Od: "locke" <l...@p...wiggin.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kupić sobie książke i ćwiczenia i uczyć się samemu w domu, po co wtedy co
> miesiąc płacić?? W czym ESKK jest lepsze od tej metody??

Ja też kiedyś uczyłem się właśnie francuskiego dla początkujących w ESKK. Sporym
plusem był kontakt z nauczycielem - każde "zadanie domowe", czyli pakiet
ćwiczeń, które trzeba było wykonać, sprawdzane było przez nauczyciela i z
następną przesyłką otrzymywałem ich omówienie. Można też było dołączyć własne
pytania, na które nauczyciel odpowiadał.
Brak ściśle określonych godzin nauki daje znaczną swobodę - uczysz się wtedy,
kiedy chcesz i możesz. Z drugiej strony, jak zauważyła Irena, wymaga to
sumienności - jednak nauka języka powinna odbywać się w miarę regularnie.

Do czego to nam sie przyda?
Ocena dyslektyków?
fdsfdf
poszukuje psychologa