Ech zycie czyli dziś mam resztki wczorajszej chandry...

następny post »
From: "tweety" <t...@i...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Ech zycie czyli dziś mam resztki wczorajszej chandry...
Date: Thu, 26 Sep 2002 09:51:27 +0200

Witam;
Siedze od wczoraj i myślę nad swoim zyciem i troche zaczynam się bać. Za 3
m-ce przyjdzie nowy człowiek na swiat, w domu prawie wszystko gotowe, ale za
to od strony zawodowej nie wygląda to najlepiej. Pamietam jak urodziłam
Karolę- byliśmy tacy szczęsliwi, ale jak wróciłam do pracy to sie okazało,
ze owszem prace mam ale siedze 8 godz. za biurkiem i nic nie robię, a
ponieważ pracowałam na tzw. akord to i pensja była mała. Ale zawziełam sie i
poszukałam nowej pracy. Pracowałam/pracuję 4 lata i chciałam miec 2 dziecko,
wiedziałam, ze nie bedzie łatwo, ale poszłam do szefa pogadałam i szef
okazał sie człowiekiem, powiedział, ze bede miała do czego wrócic. Jednak
teraz zaczynam sie bac, jak poszłam na zwolnienie to nagle sie okazalo, ze
jest mnóstwo kłopotów, ze ktos inny sobie swietnie z nimi radzi (wczesniej
zadnych kłopotów nie było, zreszta przygotowałam swoje stanowisko tak by
wszystko poszło be zkomplikacji), ze chodza pogłoski, ze beda likwidowac mój
etat. I zaczynam sie bac, ze znowu strace prace a to juz nie jest takie
proste. Mamy kredyty zaciągniete dawno temu, które trzeba spłacac, jakies
zobowiązania a wiadomo jak jest na rynku pracy. Nie martwiłabym sie tak
bardzo gdyby nie dochodziły mnie rózne dziwne wiesci na mój temat z pracy,
kiedys poszlam do szefa zapytac, powiedział, ze mam sie nie martwi, ale ja
coraz czesciej nie spie po nocach albo snię o sytuacji kiedy dostaje
wypowiedzienie...
Czasami sie zastanawiam co ja takiego w zyciu zrobiłam, ze kiedy wszystko
zaczyna mi sie układac nagle jakies bum i znowu wszystko sie wali.
Pocieszcie mnie, chociaz pewnie i tak na nic sie to nie zda i bede tak
siedziec przez 3 m-ce i myslec czy mam jeszcze pracę czy juz nie :-(((((((((

Magdalena+Karolka 4,9+...(06-01-03)
http://strony.wp.pl/wp/mwota/
http://tweety2000.w.interia.pl/