Czy opiekunka dziecięca to dobry zawód?

1. Data: 2013-12-10 00:17:47

Temat: Czy opiekunka dziecięca to dobry zawód?
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Czy opiekunka dziecięca to dobry zawód? Szukam w Zielonej Górze dobrej szkoły.
Znajomi mówią mi, że naprawdę dobra jest Medyczna Szkoła Zawodowa
http://msz.zgora.pl/opiekunka-dziecieca - uczą tam nauczyciele z Medyka i mają
wysoką zdawalność. Czy może ktoś skończył Medyk i mógłby mi doradzić.

2. Data: 2013-12-26 12:27:48

Temat: Re: Czy opiekunka dziecięca to dobry zawód?
Od: Bischoop <m...@j...adres.em> szukaj wiadomości tego autora

Czemu nie...? Na pewno jest to dobry zawód jeśli ktoś lubi pracę z
dziećmi, i z pewnością nie jest dobrym zawodem dla kogoś kto nie lubi
pracy z dziećmi.

Re: Tradycyjna rodzina
Re: Tradycyjna rodzina
Re: Tradycyjna rodzina